Setimo se Lade 6×6, kao i Lade s 14 točkova, a tu je i Lada s nogama (?!). Dakle stvari postaju sve „luđe“, ali sigurno je da nijedna od ovih kreacija nije tako zabavna za vožnju kao ova Lada s tri točka.
U čemu je „kvaka“? Kao što možemo da vidimo, u Garage 54 nisu jednostavno zamenili zadnje točkove jednim, već su instalirali ogroman točak s terenskom gumom, zbog kojeg je morao da bude isečen dobar deo prtljažnika. Točak je do te mere velik, da je specijalna postavka s tri diferencijala kreirana da bi se obezbedilo da prenos bude dovoljno nizak, da bi motor mogao da se nosi sa zadatkom. Naravno, to znači da je i pogonska osovina iz „domaće radinosti“, kao i poluosovine i ogibljenje. Doduše, stvar je u tome što ogibljenja – nema.
Čitav doživljaj je podignut na viši nivo kada je startovan motor, uz alarmantno klimanje točka, koje se pogoršavalo s povećanjem brzine. Naravno, sa svim mogućim redukcijama, ova Lada nije „munja“ što se maksimalne brzine tiče. Ipak, ovde se sve vrti oko „vizuelnog utiska“. Naspram ove ruske kreacije, Reliant Robin se čini kao komforno vozilo.
Ipak, ova Lada ide sasvim dobro. Guma je toliko velika i izdržljiva da joj nije potrebno mnogo vazduha da bi podržala Ladinu olakšanu „zadnjicu“. To znači da pruža „sunđerast“ osećaj i samim tim komfor, bez obzira što nema sistema oslanjanja. Visina pneumatika donosi značajno naginjanje karoserije, ali je vozilo stabilno čak i na grubom terenu.
Na kraju šta reći sem da jedva čekamo novu kreaciju Garage 54.
Vrelegume.