3. Jula 2022.

Kupio dionice kompanije Nintendo vrijedne 40.000 dolara da bi mogao da pita kada planiraju nastavak njegove omiljene igre

Big Portal

Šta je F-Zero

Za one koji ne znaju, F-Zero je serijal futurističkih trkačkih video igara koje su se prvi put pojavile na Super Famicom konzoli 1990. godine, a potom i na SNES konzoli 1991. godine. Od samog starta ovaj naslov zaslužio je reputaciju kao jedan od najbržih trkačkih igara, što je tradicija koja se nastavila godinama nakon prve video igre. Od tada pa do danas izdato je nekoliko nastavaka:

  • BS F-Zero Grand Prix (1990) za SNES
  • BS F-Zero Grand Prix 2 (1996) za SNES
  • F-Zero X (1997) za Nintendo 64
  • F Zero X Expansion Kit (2000) za Nintendo 64
  • F-Zero: Maximum Velocity (2001) za Nintendo GameCube
  • F-Zero GX (2003) za Nintendo GameCube
  • F-Zero AX (2003) arkadni aparat
  • F-Zero GP Legend (2003) za Game Boy Advanced
  • F-Zero Climax (2004) za Game Boy Advanced

Ali, nakon 2004. godine ništa, tišina tokom čitavih 18 godina. Pa ko bi to izdržao.

Gejmerska je tuga pregolema

Sigurno vam se desilo da ste obožavali neki film televizijsku seriju ili video igru i željno iščekivali nastavak, samo da biste na kraju saznali kako nastavka biti neće. Malo ste se iznervirali, možda osetili tračak tuge, ali bi tu obično bio kraj i vaš život bi krenuo dalje dok biste vi pronašli novu zabavu. Ne i ovaj čovek.

One je potrošio čitavih 5,6 miliona jena (nešto više od 40.000 dolara) kako bi kupio 100 deonica kompanije Nintendo i došao u situaciju da može direktno da pita Šuntara Furukavu, predsednika Nintenda, šta se dešava i zbog čega nema nastavaka F-Zero. Ovo se dogovorilo tokom nedavnog godišnjeg sastanka deoničara kompanije Nintendo.

Ova osoba ostala je anonimna, ali njen nadimak na društvenoj mreži Twitter je Momiji. Prema njegovim rečima “Igrao sam Nintendo video igre od malih nogu, a najviše volim F-Zero”. Što se tiče odgovora, Furukava je rekao kako “Je teško razvijati rimejkove i nastavke za sve video igre koje bi ljubitelji želeli da zaigraju, ali smo veoma zahvalni na očekivanjima koje poklonici naše kompanije imaju od nas”. Više sreće drugi put, Momiji.

Izvor: Benchmark

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare