Nova opcija je implementirana i dostupna u SAD, Kanadi, Australiji i Novom Zelandu, gde je Twitter Blue servis funkcionisao, ali to znači da je samo pitanje vremena kada će se ova praksa preneti na ostatak sveta. U ažuriranju se pominje da bi ova funkcija trebalo da funkcioniše i u UK, ali za sada nije tako, navodi BBC.
Ostatak novina uključuje duplo manje reklama, opciju da objavite duže video snimke i prioritetno rangiranje za objavljeni sadržaj na platformi. Sistem plave značke je do sad bio dizajniran da pomogne identifikaciji autentičnih korisnika na platformi, kao što su političari, javne ličnosti, sportisti, novinari i brendovi.
Sam Mask u postu navodi da je u prošlosti podeljen preveliki broj plavih znački za naloge koji više nisu u rukama onih koji su verifikovani na platformi. Danas je preko jedne Google pretrage moguće kupiti verifikovani nalog.
Nakon inicijalnog testa na pomenutim zemljama, i lokalizaciji, ove promene će biti primenjene širom sveta.
Sve ovo se desilo samo 24 sata nakon masovnog otpuštanja u petak ujutru, kada je polovina zaposlenih u ovoj kompaniji primetila da više ne može da se uloguje na svoje naloge.
Benchmark.