20. Novembra 2022.

Kraj za jedan od najboljih japanskih automobila

Big Portal

Prva generacija Honde NSX predstavljena je 1990. godine, a na tržištu je opstala čak do 2005. godine. U to je vreme stekla veliki broj poklonika, ali i laskavi epitet japanskog Ferrarija.

NSX je bio i više od toga, pa su u Hondi odlučili lansirati naslednika. Stigao je na puteve 2016. godine, ali nije ostvario ni približan uspeh.

Foto: Honda promo

Proizvodio se u Americi, a tamo je i imao najviše kupaca. NSX je sad označavalo “New Sports eXperience”, a stigao je opet sa V6 motorom, i to od 3.5 litara, ali i sa tri elektromotora.Pogon na sve točkove i 581 KS nudilo se u startu, a onda je Type S dodatno podigao snagu na preko 600 “konja”. Ipak, sve je to bilo nedovoljno za opstanak.

Foto: Honda promo

Poslednji primerak nedavno je sklopljen u fabrici u Ohaju.

U pitanju je automobil iz limitirane serije od 350 vozila i pružao je najviše što je Honda ikada nudila na modelu NSX.

Foto: Honda promo

Postojeći 3.5 V6 tvin-turbo je dorađen, kao i hibridni sistem, a epilog je 608 KS i “đavolskih” 666 Nm.

Manje od tri sekunde potrebne su do 96 km/h, a maksimalna brzina je 307 km/h. I sve to uz znatno manju potrošnju (i buku) od supersportskih rivala.

Foto: Honda promo

Sada se spominje i treća generacija koja bi u skladu sa trendovima trebalo da bude u potpunosti električna.

Prva generacija je ipak svetinja, ali i druga ima sve preduslove da jednog dana stekne kultni status među ljubiteljima klasičnih supersportskih automobila.

Foto: Honda promo
Izvor: B92

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare