„Kosti“ su, naime, u kategoriji Mediji/TV promocija objavljene na Ads of the World, najvećoj svjetskoj bazi kreativnog oglašavanja koja sadrži najbolje radove iz cijelog svijeta. Potvrda kvaliteta ove kampanje je i podatak da su u ovoj bazi do sada objavljena samo dva rada iz BiH.
Ova najpoznatija svjetska baza dobrog advertising-a je dio Clio Network-a, prestižne nagrade koje datira još iz 1959. godine, pokrenute u čast izvrsnosti u oglašavanju. Platforma okuplja vodeće kreativce iz cijelog svijeta i slavi hrabre radove koji pokreću industriju oglašavanja, nadahnjuju konkurentno tržište ideja i njeguju veze unutar kreativne zajednice.
„Kampanja za ‘Kosti’ je u potpunosti projekat agencije ‘Aquarius’, u kojoj nam je bila ostavljena potpuna sloboda pri izradi kreativnog rješenja, što je danas rijetkost kod nas. To što je prepoznata i na svjetskom nivou, samo pokazuje koliko je zapravo važno da kreativci dobiju priliku da se izraze, bez ograničenja bilo koje vrste“, istakao je Dejan Šijuk, Creative Director u agenciji „Aquarius“, koji je na nedavno održanom No Limit Advertising festivalu u Sarajevu proglašen za kreativca godine u BiH. Inače, na pomenutoj, najvećoj smotri te vrste u BiH, koja je i ove godine održana u organizaciji Media Marketing-a, kampanja za seriju „Kosti“ je bila apsolutni pobjednik – osvojivši Grand Prix te dva zlatna (kategorije Integrisane kampanje i Print & publikacije/printani oglasi) i jedno srebrno priznanje (Digital – komunikacija na društvenim mrežama).