6. Aprila 2020.

Koliko se razlikuje stvarna autonomija EV od deklarisanih brojeva

Big Portal

Za utvrđivanje podatka o maksimalnoj autonomiji električnih automobila, u svetu se koriste različiti standardi. Do pre par godina, u Evropi se uglavnom koristio NEDC (New European Driving Cycle) merni ciklus, da bi ga u poslednje vreme zamenio realističniji, WLTP testni standard.

Amerikanci sa druge strane primenjuju još rigorozniji EPA (Environmental Protection Agency) standard. Magazin Autocar je uzeo upravo EPA standard kao referentni za testove koje je sproveo na 12 modela na struju, a rezultate i odstupanja u odnosu na taj merni ciklus možete videti u tabeli ispod.

Neki modeli su ostvarili bolji rezultat na testu koji je sproveo Autocar, dok su drugu podbacili u poređenju sa EPA testom.

Model:Autocar test:EPA rezultat:
1.Hyundai Kona Electric417 km415 km
2.Jaguar I-Pace407 km377 km
3.Kia Niro EV407 km385 km
4.Tesla Model 3 Performance385 km481 km
5.Tesla Model X P100D373 km465 km
6.Nissan LEAF e+349 km364 km
7.Mercedes-Benz EQC335 km354 km
8.Tesla Model S 75kWh328 km417 km
9.Audi e-tron315 km328 km
10.Renault ZOE R135309 km383 km (WLTP)*
11.Tesla Model 3 Standard Range Plus291 km402 km
12.BMW i3 120Ah266 km246 km

b92.net

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare