17. Jula 2019.

Koliko influenseri traže za jednu objavu?

Big Portal

NAJČUVANIJA influenserska tajna bez sumnje su visine honorara koje ostvaruju za sponzorisane objave, no polako u javnost izlaze sve tačnije cifre. Detaljnu analizu zarada koje se vrte na društvenim mrežama donosi hrvatska besplatna web platforma koja povezuje influensere i oglašivače Milenial, a koju su osnovali momci s diplomama FER-a Emanuel Guberović, Luka Matošević i Filip Turčinović.

Na toj platformi s 1400 trenutnih korisnika oni koji žele reklamu mogu pronaći influensera za svoj brend temeljem njegovih interesa i publike koja ga prati, vidjeti njegove podatke na društvenim mrežama i kontaktirati ga direktno.

https://www.instagram.com/p/Bz75cqhhCz7/

“Budući da su influenseri na platformi postavili lične podatke (godine, pol, državu iz koje dolaze), kategorije u kojima djeluju, društvene mreže i cijenu svoje objave te informacije omogućile su prvu analizu influenser marketinga na ovim prostorima”, pojasnio je Turčinović.

Analiza je tako pokazala da na ovim prostorima ima gotovo dvostruko više influenserica (64 posto) nego influensera (36 posto). Momci pak imaju dvostruko više pratilaca od cura.

Najviše je influensera uzrastu između 20 i 30 godina i to 63 posto, onih od 14 do 20 godina je 20 posto, dok onih od 30 do 40 godina ima 14 posto, a svega tri posto starije je od 40 godina. Zanimljivo je da prosječno najviše pratilaca imaju influenseri u uzrastu između 30 i 40 godina.

Najviše influensera je na Instagramu, čak 83 posto njih, a po popularnosti slijede Facebook s 27 posto i YouTube s deset posto. Nepopularne mreže su Twitter, LinkedIn i Pinterest, a 15 posto influensera ima svoju web stranicu ili blog. Najviše pratilaca imaju YouTuberi, njih oko 32.000 pratilaca, dok oni na Instagramu imaju prosječno 12.000 pratilaca. Na Facebooku je ta brojka još manja, u prosjeku 7000.

https://www.instagram.com/p/BzxzX5VCm5S/

Najviše influensera smatra da pripadaju kategoriji “Lifestyle”, čak njih 60 posto, a najmanje influensera je označilo kategorije ‘Videogames’ (12 posto) i ‘Automotive’ (10 posto). Zanimljivo, najviše pratilaca imaju upravo oni u kategoriji “Videogames”, u prosjeku njih 28.000.

“Za tu je kategoriju specifično da njeni influenseri za širenje uticaja najviše koriste društvenu mrežu YouTube (što je i logično budući da se najčešće radi o igrama koje se prate videom), a ne Instagram koji je u svim ostalim kategorijama prvi izbor”, ističe Turčinović.

A sad malo o zaradama. Čak 65 posto korisnika platforme su takozvani mikroinfluenseri s 1000 do 10.000 pratilaca, a oni naplaćuju između pet i 100 evra za objavu.

Onih koji imaju od 10.000 do 50.000 pratilaca ima 26 posto, a njihova tarifa je od 20 do 250 evra za objavu. Svega pet posto korisnika je u skupini koja broji od 50.000 do 100.000 pratilaca, a oni za objavu traže od 30 do 400 evra. Na koncu, onih s više od 100.000 pratilaca je četiri posto, a njihove objave koštaju od 70 pa sve do 700 evra. Među njima su na primjer Ella Dvornik, Sonja Kovač i Jelena Perić, Zorannah, Marija Žeželj, Hana, Tamara Kalinić i mnogi drugi.

https://www.instagram.com/p/BzQquH2hEG0/

“Naravno, broj pratilaca nije jedini parametar koji određuje cijenu, ali već na njemu se vidi neuređenost ovog oblika marketinga. Bolji pregled daje medijan cijena po objavi koji je za influensera prve skupine 20 evra, druge 50 evra, treće 85 evra, a četvrte 270 evra”, zaključuje Turčinović.

O zaradama je prošle sedmice progovorila hrvatska influenserica Andrea Fabrić, koju prati 130.000 ljudi. Kako se kreću zarade prema njenim riječima.

Index

Foto: Instagram

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare