Najnoviji izvještaj kompanije Canalys pokazuje promjene koje je tržište pametnih zvučnika doživjelu u trećem kvartalu 2019. Amazon ima razloga za zadovoljstvo jer je uspeo da isporuči čak 10.4 miliona komada, postigavši tržišni udio od 36.6%. Istovremeno, prodaja Google pametnih zvučnika je opala za čak 40%.
To znači da su prodali samo 3.5 miliona komada uz tržišni udio od 12.3%.
Na ovu brojku svakako utiču i rezultati koje su postigli kineski Alibaba i Baidu. Prodaja Alibabe je porasla 77.6%, dok je Baidu porastao nevjerovatnih 290.1%, pa sada zauzimaju 13.6% i 13.1% ukupnog tržišta.
Canalys takođe otkriva da se većina kupaca odlučuje za pametne zvučnike bez ekrana. Svega 22% kupaca ovakvih uređaja se odlučuje za modele sa ekranom, a Baidu je kompanija koja je prodala najviše pametnih displeja jer oni čine čak 61% njihove ukupne prodaje.