Ko je ko na Internetu: BMW vlada virtuelnim svijetom - BIGportal.ba
Auto-moto Ostalo

Ko je ko na Internetu: BMW vlada virtuelnim svijetom

Najpopularniji modeli na društvenim mrežama su BMW X4 i M5.

Virtuelnim svetom dominiraju evropske marke automobila, posebno one nešto prestižnije.

Bavarska firma apsolutni je vladar. Najbolji su na Instagramu i na Tik Toku, drugi su na Tviteru, gde je Seat iznenađujuće prvi. Na Pinterestu je Porsche broj 1.

Brojne društvene mreže su izvrstan alat za merenje popularnosti marki automobila i sve su zastupljeniji na Internetu nego na televiziji, radiju, štampanim medijima…

U okviru najnovijeg istraživanja, popularnost brendova proveravala se na četiri platforme, na Instagramu, Pinterestu, Tik Toku i Tviteru.

Popularnost marki automobila može se meriti na različite načine, na primer, koliko vozila svake marke možemo videti na ulicama.

Internet i brojne društvene mreže su izvrstan alat za merenje popularnosti auto-brendova. Automobilske kompanije već dugi niz godina prate razvoje na ovom području, a društvene mreže služe i za najavu vesti i prezentacija kao i za razne druge aktivnosti.

Uostalom, online zajednica je u prošlosti svedočila i raznim “sporovima” u kojima su se proizvođači rugali jedni drugima, a popularnost je na kraju rasla na obe strane.

A koja je zapravo najpopularnija marka automobila na društvenim mrežama? S tim problemom se suočio britanski sajt Uswitch, koji je proveravao popularnost brendova na četiri (naročito među mladima) izuzetno popularne platforme, a to su Instagram, Pinterest, Tik Tok i Tviter.

Ujedno su izmerili koliko se puta pojedini brend pojavio u objavama na spomenutim mrežama. Merenja su vršena u periodu između 2. i 4. oktobra 2021.

Rezultati su pokazali da najpopularnije nemačke marke automobila zauzimaju pet od prvih deset mesta. Najviše je rangiran BMW, koji je dobio ocenu 9,63 od 10.

Ovako dobra ocena je zbog činjenice da je BMW daleko najpopularniji brend i na Instagramu i na Tik Toku. Uz to, bavarska komanija je stigla i do drugog mesta na Tviteru i trećeg na Pinterestu.

Iza BMW-a slede Ford (9,45), Mercedes-Benz (8,84), Honda (8,53), Toyota (8,35), Jeep (8,23), Porsche (7,98), Volkswagen (7,56), Nissan (7,50) i Audi (7,30).

Zanimljivo, na Tviteru je najpopularniji Seat, a na Pinterestu Porsche. Osim Porschea, na listi nema nijednog od najprestižnijih brendova supersportskih automobila, poput Ferrarija, Lamborghinija i sličnih.

Danas objavljeno

“Odluku o potpunoj elektrifikaciji doneli političari, a ne auto-industrija”

Vanja A

Prvi put u istoriji prodato više električnih automobila nego dizelaša

Vanja A

Džeremi Klarkson odabrao najgore automobile u 2021. godini

Vanja A

Ostavite komentar