Klasa! Novi Mercedes-AMG SL - BIGportal.ba
Auto-moto Noviteti

Klasa! Novi Mercedes-AMG SL

Nakon gotovo sedam decenija, SL se vraća svojim korenima.

Mercedes je predstavio potpuno novi AMG SL koji će standardno biti dostupan sa pogonom na sva četiri točka.

Priča o SL-u započela je davne 1952. godine serijom W194 koja je luksuzu dala dinamičniju notu.

Dve stvari su bile i ostale važne – sklopivi platneni krov i konfiguracija sedišta 2+2. To je upravo ono što nudi i novi SL serije R232.

Nakon prestanka proizvodnje prethodnika, spekulisalo se da SL neće ni dočekati sledeću generaciju, pa se nakon premijere novog modela može reći da je velika je stvar da je SL uopšte preživeo.

I ne samo to. Automobil sada izgleda skupo i dinamično, a ispod elegantne spoljašnjosti donosi najnovije tehnologije.

Uz to je i porastao – dužina vozila je impresivnih 4,71 m, širina čak 1,92 m, a visina tek 1,35 m. Kreće se na alu felnama prečnika 19 do 21 inča.

Novi Mercedes-AMG SL svoje pravo lice pokazuje spuštanjem krova, a za tu operaciju mu je potrebno svega 15 sekundi. Plateneni krov se može spustiti i u vožnji, uz uslov da ne prekoračite 60 km/h.

Opremljen metalnim ojačanjima, kupcima se nudi krovni pokrivač u tri boje tkanine (crvenoj, crnoj i sivoj), a Mercedes se pohvalio da je zadnje staklo pravo i grejano.

Prtljažnik je očekivano skroman i ima korisnu zapreminu od 240 litara.

Enterijer je uglavnom preuzet iz nove S klase, što znači da nudi kombinaciju digitalnih tehnologija i skupocenih materijala.

Glasovni asistent “govori” 28 jezika, kokpit nudi osam dizajnerskih tema, a centralni ekran ima mogućnost podešavanja nagiba u rasponu od 12 do 32 stepeni.

Zanimljivo je da je ovo prvi SL sa upravljanjem na sva 4 točka, a standardno je opremljen 4Matic+ pogonom na sve točkove.

Novi SL ima i elemente aktivne aerodinamike sa podesivim profilima za dodatni potisak pri većim brzinama. Tu su i podesivi AirPanel elementi smešteni u prednjoj maski koji optimizuju strujanje vazduha u čeonom delu vozila.

Pri brzinama većim od 80 km/h, automatski se izvlači zadnji spojler.

Za pogon je zadužen 4.0 V8 bi-turbo (M177), dok se snaga na točkove prenosi pomoću devetostepenog automatskog menjača.

Slabiji AMG 55 4Matic+ proizvodi 476 KS i 700 Nm, a do stotke ubrzava za 3,9 sekundi, pre nego i postiže maksimalnih 295 km/h.

Jači AMG 63 4Matic+ raspolaže sa 585 KS i 800 Nm, 0-100 km/h stiže za 3,6 sekundi i razvija 315 km/h.

Mercerdes za budućnost najavljuje i plug-in hibridnu opciju, ali postoji velika verovatnoća da će ponuditi bazični benzinac sa četiri cilindra.

Danas objavljeno

Prvi pogled u kabinu: Zavirite u Renault Austral

Vanja A

Zastrašujuća simulacija lančanog sudara: Auto između dva kamiona

Vanja A

Bentley investira 3,4 milijarde dolara u proizvodnju električnih vozila

Vanja A

Ostavite komentar