29. Septembra 2020.

Kinezi su spojili Mustang i legendarni BMW, evo kako je to ispalo

Big Portal

Upravo se održava Pekinški autosalon, prvi veliki automobilski događaj od početka krize u vezi s koronom i otkazivanja Ženevskog salona. Iako je prvenstveno pozornica za lokalne proizvođače te zapadne modele za kinesko tržište, na ovom salonu se često mogu vidjeti zanimljive stvari. Ove godine tu definitivno spada koncept Futurist.

Predstavlja ga Great Wall, inače vlasnik niza automobilskih brendova. Ovaj bi tako, ako zaista zaživi, imao ponešto za svaku od dosad lansiranih podmarki. Naime, osim što je luksuzan, ovaj model ima naglašen retro dizajn, ali i električni pogon.

Kao više puta do sada, kineski dizajneri su inspiraciju uzeli sa zapada, i to s nekoliko automobilskih ikona. Tako mnogi sprijeda uočavaju poveznicu s Fordom Mustangom, dok pogled na bok vozila proporcijama uveliko podsjeća na BMW-ovu 02 seriju. Ima tu i nečeg minijevskog (maglenke i sl.), a neki će uočiti i naplatke čiji dizajn asocira na Alpinu.

Prije nego što zavirimo u kabinu, spomenimo kako su kineski dizajneri izbacili B nosač i stavili vrata s nasuprotnim otvaranjem, dok se ručice vrata izvlače. Sve to su jasni signali luksuza uobičajeni na najskupljim limuzinama.

A u kabini prava mješavina modernih i retro detalja. Otvori ventilacije dizajnirani su poput turbina, a isti dizajn izabran je i za zvučnike. Ploča s instrumentima je digitalna, centralni ekran je ogroman, dok je kolo upravljača dimenzijama i oblikom zapelo u šezdesetim. Sjedala imaju integrirane naslone, četiri su, a između su paneli s transparentnim pokrovom. U svakom slučaju, mora se priznati kako iza ovog projekta stoji veliki trud, a i utisak je kako se pazilo da sve bude kvalitetno izrađeno.

Kako javlja CarNewsChina, razvoj koncepta je izveden pod palicom Phila Simmonsa, bivšeg dizajnera Land Rovera i autora već prikazanog SUV modela Big Dog.

I na kraju recimo kako se za Futurist predviđa nekoliko izvedbi pogona među kojima je i električni. U tom slučaju se radi o uvjerljivom pogonu s novim baterijama bez kobalta. Doseg koncepta je čak 700 km, a posjeduje i sustav autonomne vožnje razine 3.

(Index.hr)

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare