3. Februara 2020.

Kinesko tržište automobila u padu – VW i tamo najpopularniji

Big Portal

KInesko tržište automobila beleži pad već drugu godinu zaredom, nakon dugogodišnjeg ubrzanog rasta koji je 2016. iznosio čak 30% na godišnjem nivou.

Uprkos manjem padu od 2%, Volkswagen je zadržao lidersku poziciju sa ubedljivom prednošću nad rivalima. U 2019. prodato je 3,11 miliona automobila ovog nemačkog proizvođača, prenosi focus2move.com.

Na drugom mestu je Honda sa ‚1,54 miliona isporučenih vozila, uz rast od 6,3%, dok je treći još jedan japanski brend – Toyota, sa prodatih 1,50 miliona automobila (+8,8%).

Prvi koneski proizvođač na listi je Geely, koji zauzima 4. poziciju sa prodajom od 1,28 miliona vozila, a peti je još jedan japanski auto-brend, Nissan (1,23 miliona automobila).

Među top-10 automobilskih marki u Kini u 2019. su još četiri domaća proizvođača (Changan, Wuling, Dongfeng i Haval), koji su zajedno prodali blizu 4 miliona vozila, a između njih, na devetu poziciju se smestio američki Buick sa 866.000 prodatih automobila u 2019.

Izvor. B92

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare