Nakon nekoliko tizera, model MG7 imao je premijeru na kineskom tržištu. Automobil koji zauzima najvišu poziciju u gami MG vozila predstavlja duhovnog naslednika prve generacije istoimenog modela (2007-2013.) zasnovanog na Roveru 75 (1998-2005.), ali je ime jedino što ga povezuje sa tim vremešnim modelom.
Novi MG7 je potpuno drugačiji automobil od svog prethodnika, zahvaljujući savremenom dizajnu, luksuznoj unutrašnjosti i atraktivnoj spoljašnjosti.
Automobil ima agresivan, sportski dizajn, i karoseriju kupe-limuzine. Bogato opremljen, MG7 cilja imućnije kupce, kojih je u Kini sve više.
Dimenzije automobila su (d/š/v) 4.888/1.889/1.447 mm, što ga pozicionira između koncepcijski srodnih modela Audi A5 Sportback i A7 Sportback.
U početku, kupcima će biti na raspolaganju dva SUS motora, dok će 2023. biti ponuđena i plug-in hibridna opcija.
Bazični MG7 300 VTGI koristi 1.5 litarski turbo-benzinac sa 185 KS (136 kW) i 300 Nm. Snaga se šalje na prednju osovinu putem sedmostepenog DCT automatskog menjača.
Za one koji žele nešto više, tu je i 405 VTGI Trophy verzija pogonjena 2.0 rutbo-benzinskim agregatom sa 257 KS (189 kW) i 405 Nm. Menjač je ZF automatik sa 9 stepeni prenosa, a pogon takođe prednji.
Za sada nije jasno da li će MG ponuditi novi model i na drugim tržištima, ali će verzije sa SUS motorima najverovatnije ostati kineska ekskluziva, dok bi elektrifikovana varijanta modela MG7 mogla da se bude dostupna i izvan Kine.
Automobil u prodajne salone stiže krajem godine, do kada će biti poznate i cene.
B92.