KHI se odlučio na ovakav potez nakon što je od 2017. godine do danas ostvaren rast prodaje od čak 80% u segmentu motocikala.
Demografija kupaca se takođe promenila i postala sve mlađa. Kako navodi japanska firma, broj vozača motocikala u dvadesetim godinama je tokom pomenutog perioda porastao za čak 60%.
I pre nego što je stvaranje Kawasaki Motors Limited divizije najavljeno, Kawasaki je imao planove o povećanju proizvodnih kapaciteta u SAD, dok je u projekte proširenja na globalnom nivou potrošio preko 265 miliona dolara.
Kako bi proslavio stvaranje novog korporativnog identiteta, Kawasaki Motors Limited je predstavio novi logo. Doduše, u pitanju je već viđeno dizajnersko rešenje, prethodno iskorišćeno na H2 liniji.
Logotip ima svoju istoriju. Njegov centralni deo zauzima reč “kanji”, što znači “reka”, a nekada se nalazio na zastavama brodova koji su bili u vlasništvu brodogradilišta Kawasaki Tsukiji. Ta kompanija će kasnije dobiti ime Kawasaki Heavy Industries.
Novi logo je jasna poruka o budućim planovima giganta iz “zemlje izlazećeg sunca”.
Izvor: Moto-berza.com
Foto: Kawasaki