Novajlija je dug 8,8 metara i posjeduje sistem prenosa snage na sve točkove, i to putem elektromehaničke transmsijie.
Motor koji je integrisan u ovom teškašu raspolaže sa 450 konjskih snaga, dok je utovarna platfroma zapremine od 25 kubnih metara, uz korisna nosivost Jupitera na nivou od 27 tona. Konstruktori uopšte nisu predvidjeli mjesto za vozača u ovom kamionu, što će reći da će operator nadzirati kretnje Jupitera duž zamišljene rute koju će prevaljivati u kamenolomu, kao što će moći da prati i utovar i istovar transportovanih materijala.
Debi Jupitera je upriličen dan prije održavanja sjednice Upravnog odbora kompanije, a koji je trebalo da bude organizovan van sjedišta firme. U tom trenutku još uvijek nisu bile objavljene fotografije s promocije, ali je novajlija ipak mogao biti javno osmotren zahvaljujući video reportaži o putovanju tatarskog predsjednika koju je njegova služba objavila. Ključne tehničke specifikacije su takođe date u tom video klipu.
Kamaz je nazvao inovativni kamion imenom Jupiter 30, što bi se moglo protumačiti kao indikator mogućnosti vozila u pogledu nosivosti, ali to nije slučaj kao što smo i naveli u ranijem dijelu teksta.
Interna oznaka novog kamiona je KAMAZ-6559, uz očiglednu namjeru da bude eksploatisan kao kiper.
Novitet očito neće moći da se kreće po javnim drumovima, a pored nezrelih propisa o autonomnim vozilima i same namjene kamiona, prepreke su i širina od 3.657 milimetera, kao i visina od 3.500 milimetara.
Nedostatak kokpita omogućava Jupiteru da se kreće kako naprijed, tako i nazad, dok je neophodna rasvjeta za tako nešto sa obe strane kipera. Poznato je da će vozilo pokretati hibridni pogonski sklop, ali nema pojedinosti o tehničkim rješenjima koja su primjenjena na vozilu. Djeluje da ovde imamo posla s prethodnikom cijele porodice bespilotnih kipera od kojih će najveći biti u mogućnosti da ponese tovara koji dobacuje i do težine od 220 tona, na koji način istiskuje konkurenciju u vidu proizvoda bjelorsukog Belaza.
I ostali noviteti su prikazani u Kamazu. Gosti su bili u prilici da vide nove vatrogasne kamione s kabinama pozajmljenim iz serije K5, a prikazan je najsvežije konstruisan kamion s pogonskom formulom 6×6. Predmeti izlaganja su bili i zglobni damper “Herkules”, električni autobus i glavni šleper.