Kako spremiti brokoli, a da ne izgubi zdrave sastojke - BIGportal.ba
Hrana i zdravlje

Kako spremiti brokoli, a da ne izgubi zdrave sastojke

Sadrži folnu kiselinu, magnezijum i kalcijum, kao i cink, a kako ne ne bi izgubio pomenuta svojstva najbolje ga je spremiti na slJedeći način.

Fotografija: shutterstock/SherSor

Sastojci: 3 kašike maslinovog ulja 1 manja glavica brokolija 4-6 čenova belog luka pola šolje vode so i biber Priprema Zagrejte maslinovo ulje u tiganju na umerenoj vatri. Dodajte beli luk iseckan sa prstohvatom soli i dinstajte pola minuta do minut. Dodajte brokoli u tiganj, začinite solju i biberom i dinstajte 2 do 3 minuta. Dodajte 1/4 šolje vode, stavite poklopac i kuvajte još 3 do 5 minuta ili dok brokoli ne omekša.

Skinite poklopac i kuvajte dok dodatna voda ne ispari iz tiganja.

B92.

Danas objavljeno

Ćufte u sosu i tjestenina sa kiselim kupusom: Dva starinska jela

Zeljka

Ne jedite “s nogu”, potrebno je da ovoliko sažvaćete hranu i riješićete nadimanje

Zeljka

Nedovoljno i brzo žvakanje hrane može izazvati više problema nego što mislimo: Stručnjaci upozoravaju

Vanja A

Ostavite komentar