Kako se Tesla u Kini bori protiv bahatih vozača benzinaca i dizelaša - BIGportal.ba
Auto-moto Ostalo

Kako se Tesla u Kini bori protiv bahatih vozača benzinaca i dizelaša

Američki proizvođač električnih automobila nalazi načine da spreči vlasnike vozila sa SUS motorima da zauzmu parking mesta sa Tesla “superpunjačima”

Vozači i vlasnici konvencionalnih automobila ne gledaju uvek blagonaklono na električna vozila, a neki od njih svoju netrpeljivost iskazuju na krajnje bezobziran način.

Tako je u Sjedinjenim Državama poslednjih godina postalo uobičajeno da bahati vozači velikih SUV i pik-ap automobila namerno parkiraju svoja vozila na mesta predviđena za punjenje EV, blokirajući tako prostup automobilima na struju.

Ovaj trend se proširio svetom, pa su tako u Kini na meti sve češće parking mesta na kojima se pune Teslini automobili. Iako je nekada u pitanju samo nedostatak “običnih” slobodnih parking mesta, dešava se i da vozači zauzimaju mesta sa “superpunjačima” namerno kako bi vlasnicima električnih vozila pravili neprijatnosti.

Zato Tesla u Kini još od 2019. koristi takozvane blokatore koji se nalaze u sredini parking mesta za punjenje EV i koji se podižu kada je mesto slobodno sprečavajući na taj način “neovlašćena vozila” da parkiraju.

Uređaji su, međutim, od vlasnika Teslinih automobila zahtevali da koriste posebnu aplikaciju za otključavanje, što je komplikovalo proces punjenja, prenosi Electrek.

Poslednjih nedelja uređaji za blokiranje se pojavljuju na sve više lokacija širom Kine i izgleda da se postavljaju na svakoj novoj stanici za punjenje koju američki proizvođač postavi u toj zemlji.

Uz sve širu primenu blokatora, Tesla je takođe integrisao mehanizam za njihovo otključavanje u svoju mobilnu aplikaciju, što proces čini manje nezgodnim za korisnike.

Ostaje da se vidi da li će Tesla proširiti upotrebu ove funkcije i na druga tržišta sada kada je postala lakša za korišćenje.

Međutim, sa sve večim brojem “superpunjača” koji se nalaze na većim parkiralištima, postavlja se pitanje ko je zapravo vlasnik tog mesta i da li Tesla ima pravo da spreči sve druge automobile da koriste mesto pod bilo kojim okolnostima?

Danas objavljeno

Maserati GranTurismo Folgore: šta se desi kada luksuzni sportski automobili postanu električni

Vanja A

Tesla u Berlinu već pravi 2.000 automobila sedmično

Vanja A

Rijetka Lancia Delta se prodaje za astronomsku cijenu

Vanja A

Ostavite komentar