Kako se Tesla Model X nosi sa prijeđenih više od 600.000 km? - BIGportal.ba
Auto-moto Noviteti

Kako se Tesla Model X nosi sa prijeđenih više od 600.000 km?

Nije nikakva tajna da vlasnici Teslinih automobila zaista vole svoje električne ljubimce, ali koliko njih može iz iskustva reći kako je to u stvari imati električni automobil na duge staze.

I ne, pri tome ne mislimo na Nordschleife. Krug na Ringu možda može da bude pakao za baterije svakog električara, ali nas zanima kako se električni automobil u celosti nosi sa velikom kilometražom.

Ko bi mogao da nam da bolji odgovor od kompanije koja se u Sjedinjenim Američkim Državama bavi uslugama taksiranja i iznajmljivanja automobila. Tesloop je firma koja sa svojom flotom Tesli posluje na potezu između američkih gradova Los Anđeles, San Diego, Palm Springs i Las Vegas, piše portal Vozim.hr.

U ponudi imaju sve relevantne modele Tesle, od kompaktnog Modela 3, preko većeg Modela S pa sve do SUV-a Model X.

Na mesečnom nivou svaki od njihovih automobila napravi u proseku oko 27.000 kilometara. Većina automobila u floti na satu ima preko 500.000 kilometara dok se neki opasno približavaju cifri od 800.000 kilometara. Priznaćete, ozbiljni kilometri i za naboljeg maratonski raspoloženog dizelaša…

Firma Tesloop je nedavno prodala jedan od svojih automobila, Teslu Model X 90D sa 654.000 pređenih kilometara. Usput su na internetu podelili servisnu istoriju automobila kako bi pokazali da pouzdanost Teslininh vozila uveliko nadmašuje očekivanja i stereotipe koji prekomerno kruže eterom.

Svi servisi na vozilu su napravljeni u garantnom roku tako da vlasnik nije imao većih izdataka. Ukupna vrednost servisa je 29.000 dolara što i nije puno kada se u obzir uzme golema kilometraža. Uz nekolicinu manjih otklonjenih kvarova i redovnih servisa popt promene kočnica kao i dva puta zamenjenog kompresora klime, Model X je na otprilike 500.000 kilometara menjao bateriju, takođe u garantnom roku jer je Tesla tada još davala neograničenu garanciju na baterije.

Iz ovoga možemo videti da održavanje električnog automobila nije nikakav bauk i uz intenzivno peglanje kilometara. Najskuplja komponenta je svakako baterija na koju proizvođači za sada daju izdašne garantne rokove.

Izvor: Vozim.hr

Foto: arhiva Autoblog.rs

Danas objavljeno

Prvi put u istoriji prodato više električnih automobila nego dizelaša

Vanja A

Džeremi Klarkson odabrao najgore automobile u 2021. godini

Vanja A

Volkswagen i Bosch ulaze u saradnju povodom proizvodnje baterija

Vanja A

Ostavite komentar