22. Marta 2021.

Kako je jedan Mercedes dospio na promo fotografiju najljućeg rivala?

Big Portal

Nakon online prezentacije, usledile su i promotivne fotografije kao priprema za dolazak ovog automobila na tržište. Jedan ovakav foto-sešn uvek je pažljivo osmišljen, a najreprezentativnije fotografije objavljuju se na pres stranicama kompanije. S obzirom da je u pitanju električno vozilo, za pozadinu je simbolično odabrana hidroelektrana – kao primer obnovljivog izvora energije, i to je sasvim u redu.

Međutim, onima koji su šampioni u igri “pronađite 12 grešaka na fotografiji”, nije promakao jedan neobičan detalj. Naime, kada se fotografija uveliča, na braniku se kao refleksija pojavljuje silueta još jednog automobila, ali to nije BMW već – Mercedes.

Previd ili ne, prosudite sami.

Izvor: B92.net

Foto: BMW

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare