Na konfiguratoru koji je dostupan na sajtu proizvođača u Nemačkoj može se videti kako izgleda i šta sve od opreme nudi najjeftinija opcija popularnog Volkswagenovog modela.
Iako takva opcija zaista može da se kupi, malo je verovatno da će se u Nemačkoj neko odlučiti za potpuno ogoljenu varijantu.
![](https://bigportal.ba/wp-content/uploads/2020/04/16457816515ea2b782ac58a122254787_v4_big.jpg)
Ovaj bazični Golf nudi se u Urano Gray tamno sivoj nijansi spoljašnjosti, dok je enterijer crn.
Ako se pitate zašto nije dostupan u beloj spoljašnjosti, odgovor je da se bilo koja druga nijansa – pa i obična bela farba – doplaćuje.
![](https://bigportal.ba/wp-content/uploads/2020/04/9741798085ea2b782c715f131126223_v4_big.jpg)
Bazični Golf 8 postavljen je na 15-inčne čelične felne, koje pokrivaju ukrasne ratkapne jednostavnog dizajna.
Pogled u unutrašnjost otkriva da ni ogoljena verzija nije baš siromašna opremom.
![](https://bigportal.ba/wp-content/uploads/2020/04/5313492915ea2b782deb71415171046_v4_big.jpg)
Naime, osnovni paket uključuje digitalnu instrument tablu, ekran multimedijalnog sistema sasvim solidne veličine, kao i automatski klima-uređaj.
Osim toga, kupcima je na raspolaganju beskontaktno otključavanje vozila i start motora, LED farovi i neki savremeni sistemi asistencije, kao što je upozorenje na nehotično napuštanje saobraćajne trake kojom se automobil kreće.
![](https://bigportal.ba/wp-content/uploads/2020/04/1241982235ea2b783032da272759869_v4_big.jpg)
S obzirom da je reč o osnovnom benzincu, ispod haube ne treba očekivati čudo.
Najjeftiniji Golf za pogon koristi trocilindarski 1.0 turbo-benzinski motor od 90 “konja”, koji je uparen sa 5-brzinskim manuelnim menjačem.
![](https://bigportal.ba/wp-content/uploads/2020/04/3846006025ea2b7832b5c4710887729_v4_big.jpg)