Prvi primjerci osvježenog Modela S stigli su u ruke kupaca pa smo sada mogli vidjeti kako izgleda korištenje tzv. Yoke-volana u svakodnevnoj vožnji. Sudeći po najnovijim snimcima, ovakav volan je itekako atraktivan, dok u praksi baš i nije revolucionaran.
Nakon više od vijeka okruglog volana Tesla Moors mijenja poimanje automobila. Uveli su elektropogon na velika vrata, a sada dokidaju kružni oblik volana te ukidaju klasičnu polugu mjenjača. F1 bolidi i slavni auto iz Knight Ridera više nisu jedini s “rezanim” volanom.
Kako su već volani s odrezanim donjim dijelom u praksi bili nešto zahtjevniji za korištenje, sasvim je jasno da i ovakav volan u najmanju ruku traži privikavanje. Preticanje i pogled na instrumente su sada optimizovani, ali jača skretanja su definitivno zahtjevnija s ovakvim oblikom volana. O polukružnom okretanju da i ne govorimo.
Neimenovani korisnik nove Tesla kaže da volan ima tačno 2.25 okreta između krajnjih tačaka, odnosno 800 stepeni, što je dvostruko više nego na bolidu Formule 1, te vrlo blizu 900 stepeni automobila s klasičnim volanom, prenosi “Index.hr“.
Index.hr