Evropska verzija električnog Mustanga Mach-E predstavljena je u Londonu, u okviru manifestacije Ford “Go Electric”.
Kako kažu u Fordu, evropski Mach-E ima specijalno prilagođeno ogibljenje, upravljački sistem ESC sistem i pogon na sva četiri točka (u verziji koja ga ima), tako da odgovaraju kupcima na Starom kontinentu koji imaju drugačiji stil vožnje i kreću se po drugačijim putevima u poređenju s američkim.
U verziji s produženim radijsuom kretanja, autonomija električnog Mustanga iznosi i do 600 km, mjereno prema WLTP standardu, kažu u proizvođaču.
Baterije podržavaju brzo punjenje, pa na IONITY punjaču od 150 kW mogu da se dopune za svega 10 minuta toliko da vozač može da pređe još 93 km.
Kako kažu u Fordu, najpopularnija varijanta modela Mach-E je verzija sa zadnjim pogonom i produženom autonomijom u vožnji.
Prema njihovim podacima, čak 85% potencijalnih kupaca izrazilo je interesovanje za ovu opciju. Cijene i ostali detalji modela za evropsko tržište tek treba da budu saopšteni.
Inače, u SAD Mustang Mach-E nudi se u pet verzija, sa početnom cijenom od 43.895 dolara, ne računajući subvencije. Bazični model sa zadnjim pogonom ima bateriju kapaciteta 75,7 kWh, 258 KS (190 kW) i radijus kretanja od oko 370 km.
Na suprotnoj strani spektra je top varijanta GT koja košta od 60.500 dolara. Ovaj model ima autonomiju u vožnji oko 378 km, a raspolaže sa 465 KS (342 kW) i 830 Nm. Mustang Mach-E GT od 0-60 milja na sat (0-96 km/h) ubrzava za oko 3,5 s.
Pogled u kabinu Fordovog električnog krosovera otkriva da u njemu dominira veliki, 15,5-inčni ekran multimedijalnog sistema (poput tableta), slično kao kod nekih Teslinih modela, preko koga se podešavaju razne komande i funkcije u automobila.
Riječ je o posljednjoj generaciji Fordovog SYNC multimedijalnog sistema koji podržava i glasnovne komande.