Nova tehnologija donela je Gen2 automobile 2018. godine, a od sezone 2022/23 nas čeka nešto potpuno novo, nešto najbolje do sada iliti Gen3 automobili u šampionatu Formule E.
Za to je zaslužna Mahinda uz ZF i Schell i navodi se da će ti automobili imati više snage i da će rješenja biti revolucionarna u svijetu automobilizma.
Najveća prednost će biti upravo efikasnost motora, jer će davati više energije koja će se koristiti na pravcima i tokom ubrzanja, a poznato je da je to upravo najjači segment električnih automobila.
Formula E posjeduje tehnologiju koja se primjenjuje na vozila koja možemo vidjeti svakodnevno i zbog toga od Mahindre i ZF dobijamo tehnologiju koja će dodatno poboljšati stvari i povećati domet koliko možete voziti iz jednog punjena.
Posebno se spominje pogonska jedinica i kutija mjenjača jer inženjeri pišu identičan kod i za takmičarske automobile i za one masovne proizvodnje, ali najvažnije tek dolazi.
Kada pričamo o električnim automobilima, veliki problem je punjenje baterije i rješenje brzog punjenja je na vidiku i biće predstavljeno upravo u Formuli E, gdje ćemo vidjeti tehnologiju koja će promijeniti automobile i pomoći da se potpuno pređe na električna vozila.
Vjeruje se da će efikasnost moći da se poveća sa 250 kW na čak 600 kW i da će kočioni sistemi imati veliku ulogu u regenerisanju energije, a takođe se vjeruje da će automobili biti dosta lakši u budućnosti, prenosi b92.
Inženjeri Mahindre, ali i ostalih uključenih u šampionat Formule E konstantno rade na unapređenju performansi baterija, pa ćemo vidjeti koliko zapravo Formula E može da pomogne “običnom čovjeku”.
Nezavisne.