Kako da povećate grudi na prirodan način - BIGportal.ba
Hrana i zdravlje

Kako da povećate grudi na prirodan način

U ovom tekstu nećete pronaći recepte za čarobne preparate, a ni uputstvo šta sve možete da dodate u svoj grudnjak. Riječ je o provjerenim vježbama koje će vam uz atraktivniji izgled podariti i bolje držanje tijela i opšte zdravlje organizma.

Ukoliko patite jer vas priroda nije obdarila velikim grudima, ne razmišljajte o operaciji ili preparatima za povećanje koji vam mogu naneti mnogo više štete nego pomoći prije nego što učinite sve što spada u zdrave i bezbijedne procedure.  Grudi je moguće povećati i putem vježbi samo pre toga se morate upoznati sa važnim pojmovima i načinima da to učinite.

Ne treba miješati pojam – mišići grudi i pojam – mliječne žlijezde. U mliječnim žlijezdama ne postoje mišići koji se mogu povećati, one imaju potpuno drugačiju strukturu. Uvećati mliječnu žlijezdu možete samo hirurškim putem, jer su tako definisane prirodno.

Povećati i zategnuti mišiće grudi je sasvim realno. Fizičke vježbe će podići, povećaće obim grudi u cjelini, daće tonus i impresivan izgled.

Vježba broj 1

Jednom od efikasnih vježbi za uvećanje obima grudi smatraju se sklekovi. Dlanovi treba da budu postavljeni malo šire od širine ramena, stopala sastavljena ili blago razdvojena. Radite 3 serije po 15-20 ponavljanja. U prvo vrijeme, dok mišići ne ojačaju, radite ovu vježbu na koljenima, u umjerenom tempu.

Vježba broj 2

Druga efikasna vježba za uvećanje grudi u kućnim uslovima je vježba sklekova uz zid. Izvodi se lako i jednostavno. Stavite ruke na zid i radite sklekove. Radi se 3 serije po 10 ponavljanja. Vježbe se rade sporo, čak i veoma sporo.

Vježba broj 3

Najefikasnija vježba za uvećanje grudi je sljedeća: lezite na pod ili loptu (ako želite podići grudi), i podižite tegove. 3 serije po 8-10 ponavljanja. Vježba se radi umjerenim tempom.

Vježba broj 4

I na kraju još jedna efikasna vježba sa tegovima, kojom dobijamo jasnu konturu grudi. Radi se na isti način kao i prethodna vježba i to 3 serije po 15-20 ponavljanja. Radi se u umjerenom tempu, tegovi ne treba da budu previše teški.

Prije nego, što počnite da radite vježbe, zagrijte mišiće i uradite istezanje. Ove vježbe treba raditi 2-3 puta nedjeljno, jer je to idealno za grudi. Nikad ne vježbajte dva dana zaredom, jer mišićima treba vremena za oporavak.

 

Izvor: Uspesna zena

Danas objavljeno

Humus: Najzdraviji namaz na svijetu

Vanja A

Ova domaća maska spas je za masnu kožu

Vanja A

Varivo s kupusom

Vanja A

Ostavite komentar