Vrlo često upravo ta dodatna oprema razlog je da automobil postiže veću cijenu te se lakše proda. Dakle, investicija u dodatnu opremu mogla bi se nazvati dobrom investicijom.
Stvari koje povećavaju vrijednost vozila su metalik boja, klima uređaj, aluminijske felge, dobro stanje unutrašnjosti, prije svega kvalitetne presvlake, vožnja na plin, dizelski pogon, automatski mjenjač, krovni nosači, xenon svjetla, vučna oprema ili kuka te tiptronic mjenjač.
Budući se danas često vozila mijenjaju, zapravo trebamo započeti brigu o njemu i prije nego ga odlučimo prodati. Naime, jedino održavani automobil je dobar automobil te ga je ujedno i lakše prodati i on će postići bolju cijenu. Prije nego odlučujete koji ćete automobil kupiti, izaberite onaj koji drži cijenu.
Neki od vozila koje drže svoju cijenu su Subaru, Toyota, Mercedes, Volkswagen, itd. Uz ovo, bitno je čitati knjižicu uputstva i ponašati se u skladu s njom, prije svega redovno servisirati vozilo kako je u uputstvima navedeno. Prilikom vožnje trebamo paziti na ogrebotine i slična oštećenja karoserije jer svako oštećenje, koliko god ono maleno bilo, može znatno smanjiti vrijednost samog vozila kada ga želimo prodati. Takođe, vozilo treba redovno održavati i čistiti jer ako ga peremo samo onda kada ga želimo prodati, biće mu jako teško vratiti stari sjaj.
Uz sve ovo postoje i stvari koje možemo uložiti u vozilo prije samog čina prodaje, a koje ne koštaju mnogo, ali mogu mu itekako podignuti vrijednost. Ukoliko vaše vozilo nema radijski prijemnik, to je veliki minus, posebno ako na mjestu gdje bi on trebao stajati zjapi rupa. Potrudite se, ako ne kupite novi, onda bar kupite polovan i postavite ga.
Nadalje, presvlake za vozila takođe su velika stavka u vozilu koje takođe mogu itekako poboljšati sam izgled vozila, opšti utisak, a na kraju i cijenu. Globalno gledano, kožne presvlake su na najvišoj cijeni i obično kada se jednom stave, traju vječno. Dakako, ovo ne znači da biste vi prije prodaje vozila trebali investirati u kožna sjedišta, međutim nove i lijepe presvlake od bilo kojeg drugog materijala itekako će podići cijenu automobila.
Još jedna stvar koja će automobilu podići cijenu je i navigacija. Danas je ovim uređajima cijena bitno snižena pa ih je moguće kupiti, a da nisu preskupi, a na kraju se radi o dodatnoj opremi za vozilo koja mu podiže vrijednost prilikom prodaje.
Ne zaboravimo ni na gume. Istrošene gume koje često nazivamo ‘ćelavima’ veliki su minus prilikom prodaje. Stoga prije nego se upuštate u avanturu prodaje svog vozila svakako razmislite o promjeni guma ako su one u tako vidno lošem stanju. Dakako, ne morate kupiti nove, ali treba ih zamijeniti s gumama koje su u solidnom stanju. Takođe, mnogi vozači prije samog odlaska na sajam automobila rade i sljedeće – spoljni dio gume koji je vidljiv očima premažu sjajem ili čak i crnom kremom za cipele. Ovaj mali trik se koristi već decenijama, a itekako može poboljšati ukupni utisak o vozilu.
Ako vaše vozilo ima loše felge, još je jedan minus u nizu. Felge bilo koje vrste poboljšavaju izgled vozila, ali i cijenu, a posebno su cijenjene aluminijske.
Svakako ne smijemo zaboraviti ni čistoću vozila. Ako ste ga dok je bilo kod vas redovno održavali, to vam neće predstavljati neki poseban problem. Vozilo dobro očistite i iznutra i izvana. Za spoljno čišćenje izdvojite nešto veća sredstva i svakako koristite vosak jer će izgledati čistije, uglađenije te će boja biti jarkija i izraženija, posebno ako imate metalik boju pa se nemojte sramiti istaknuti sav njen sjaj. Takođe, i manje ogrebotine s parkinga ili vaše nespretne vožnje kroz usku uličicu mogu se ispraviti bez ulaganja mnogo novca, a rezultat će biti i više nego očaravajući.
Za kraj, ne zaboravite na jaka i bistra svjetla. Nema goreg od vozila koje ima svjetla koja zapravo škilje, a ne svijetle. Slaba svjetlost može biti rezultat slabih žaruljica, ali i zaprljane unutrašnjosti stakala svjetala i žmigavaca. Ne ustručavajte se da skinete stakla i dobro ih operete iznutra, a takođe i zamijenite stare žarulje novima, koje bolje svijetle.
Dakle, prije odlaska na sajam automobila nešto treba uložiti kako bi se bolje prodalo, često je to više trud nego neki preveliki novac.
(Silux.hr)