Konceptni automobili su tu da nam uzburkaju maštu, a još ako se radi o superautomobilima, eto razloga za sreću. Nažalost, većina takvih kreacija ne dočeka serijsku prozvodnju, što je slučaj i s Peugeotom 907.
Prvobitno je bio predstavljen 2004., naručen kao studija u ime proslave otvaranja novog dizajnerskog centra kompanije. Samim tim, timu su date odrešene ruke da se potrudi oko 907, kupea s pogonom na zadnje točkove. Karoserija mu je napravljena od ugljeničnih vlakana, dok je motor prednje centralno pozicioniran.
Atmosferski V12 je isporučivao 506 ks, a zapravo se radilo o dve spojene 3,0-litarske V6 jedinice francuske kompanije. S masom od tek 1.400 kilograma, zahvaljujući karoseriji od ugljeničnih vlakana, ovaj automobil je do „stotke“ ubrzavao za samo 3,7 sekundi, dok je u teoriji mogao da pojuri do 357 km/h.
Nažalost, ovaj jedinstveni primerak nikada nije ni imao šansu da izađe iz konceptne faze, jer je kreiran više da nam zagolica maštu i demonstrira šta Francuzi mogu da naprave. Kako zvuči možete poslušati u videu ispod.
Danas je jedan od primeraka koji krase Peugeotov muzej, tako da ne izlazi mnogo na svetlost dana. Ipak, kolaju glasine da su svi delovi potrebni da se sklopi još jedan motor smešteni negde unutar Peugeotove zgrade. Budući da smo već ušli u eru elektrifikacije, tamo će verovatno i ostati.