Kad vas preplavi želja za slatkim, poslužite se mudrim taktikama nutricionista - BIGportal.ba
Hrana i zdravlje

Kad vas preplavi želja za slatkim, poslužite se mudrim taktikama nutricionista

KAD žudnja za šećerom postane jaka, teško ju je zanemariti. Koliko god želite biti ona osoba koja će prigristi samo mrkvu, to ponekad može biti vrlo teško.

Srećom, nutricionisti su otkrili tajnu šta napraviti kada vas preplavi želja za slatkim.

Pazite da želja za slatkim bude istinska

“Tijelo zna da je glukoza najbolja za podizanje razine energije, tako da ste skloni žudnji kad se gladni. Ako duže vrijeme ne jedete, započnite zdravim namirnicama (voće, salata), a zatim procijenite je li žudnja za šećerom stvarna ili ste samo gladni”, kaže dijetetičarka Kristin Koskinen.

Ako i dalje želite pojesti nešto slatko, Koskinen preporučuje da posegnete za grožđicama.

“Budući da su grožđice vrlo slatke, brzo podižu razinu šećera u krvi i tako smanjuju ukupnu količinu hrane koju pojedete”, objasnila je Koskinen.

Pojedite tvrdi slatkiš

Mnogi ljudi imaju problema s kontrolom unosa slatkiša, posebno ako se radi o njima omiljenoj poslastici.

“Kako biste ugasili žudnju za slatkim, pojedite mali komad tvrdog slatkiša, manja je vjerovatnost da ćete s njim  pretjerati”, preporučuje dijetetičarka Katherine Brooking.

Tvrdi slatkiš ćete duže jesti, a kad ga pojedete, vaša žudnja za slatkim će se smanjiti.

Pojedite zdraviju verziju svog najdražeg slatkiša

Umjesto da se predate svom najdražem slatkišu, pokušajte napraviti zdravije verzije svojih omiljenih slastica koje i dalje imaju okus poput deserta, ali i nude više hranjivih sastojaka.

“Ako žudite za sladoledom, izmiksajte jednu bananu s jednom kašikom tamnog kakaa i jednom kašikom maslaca od kikirikija. Banana daje slatkoću, kao i onu zadovoljavajuću teksturu deserta, dok vas hranjive tvari iz banane i maslaca od kikirikija duže drže sitima”, savjetuje dijetetičarka Summer Yule.

Smirite se

Ponekad je želja za slatkim uzrokovana neugodnim i negativnim emocijama, poput tjeskobe.

Kad se to dogodi, dijetetičarka Christy Brissette predlaže jednu učinkovitu tehniku.

“Kad ronioci uranjaju u hladnu vodu, dišu dublje i odmah su opušteniji. Ovaj učinak možete oponašati tako da ćete na vrat ili lice staviti nešto hladno. Ovaj potez će vam pomoći da se smirite i da zaboravite na slatkiše”, objasnila je Brissette.

Jedite dezert svaku večer

Možda zvuči čudno, ali uživanje u dezertu svake večeri vam može pomoći u suzbijanju želje za slatkim, tvrdi dijetetičarka Rachel Fine.

“Kada, na primjer, idem na prijateljev rođendan, znam da ću probati neki kolač, ali i da ću se uspjeti suzdržati da ne pojedem dva ili tri komada jer svoju želju za slatkim ispunim svaki dan. Nema osjećaja koji vam govori da sada morate sve pojesti jer neko vrijeme nećete imati priliku jesti slatko”, objasnila je.

Index

Danas objavljeno

Pileći uštipci

Vanja A

Hljeb od kestena

Vanja A

Ovsene pahuljice, post i vegetarijanska ishrana: Kako da snizite visok holesterol?

V.R.

Ostavite komentar