23. Decembra 2020.

Jutjuber svojom recenzijom zatvorio restoran

Big Portal

Početkom decembra ovaj jutjuber koji se bavi recenzijom restorana na svom kanalu prikupio je 700.000 pratilaca. On je odlučio da napravi recenziju ponude restorana morske hrane u mjestu Daegu.

Nakon što je poželio da dopuni svoj tanjir, primijetio je zrna riže u svojoj marinadi, zbog čega je posumnjao da kuvari u nove porcije stavljaju ostatke hrane koju su ostavili prethodni posjetioci.

Kontroverzna recenzija je vrlo brzo postala viralna na njegovom YouTube kanalu i imala je više od milion pregleda za samo nekoliko dana. Ova pojava je napravila veliki uticaj na vlasnike restorana, koji su bili prinuđeni da zatvore restoran nekoliko dana kasnije.

“Za manje od dva sata nakon objave recenzije naši zaposleni su pokušali da objasne korisnicima kanala YouTube da ne služimo hranu koju prethodni gosti nisu pojeli, i to možemo potvrditi snimcima s video-nadzora. Ipak, komentari naših zaposlenih su bili obrisani i drugi ljudi ih nisu mogli vidjeti”, rekao je vlasnik restorana medijima u Južnoj Koreji.

Na sreću vlasnika restorana, sigurnosni snimci koje je pominjao su na kraju pokazali da riža koju je jeo posjetilac u restoranu ipak nije završila u tanjiru jutjubera, zbog čega je mladi Korejac uputio izvinjenje vlasniku i zaposlenima u restoranu.

“Otišao sam da uputim moje izvinjenje zbog stvaranja video-snimka koji je napravio tako veliki negativan uticaj, ali vlasnik restorana nije želio da snimimo novi video kojim bih ispravio svoju grešku. Žao mi je zbog svega što se desilo i trebalo je bolje da razmislim prije stvaranja snimka koji je uticao na živote mnogih zaposlenih”, istakao je jutjuber.

Njegovo izvinjenje je samo djelimično pomoglo restoranu, jer još imaju problem da vrate svoje stare mušterije.

“Kada se vratio da snimi novi video, naš posao je već bio zatvoren. Jako sam frustriran i pitam se da li postoji zakon koji bi zaustavio jutjubere da snimaju u restoranima svoje snimke”, istakao je vlasnik restorana.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare