Električno vozilo ima puno manje pokretnih dijelova od motora s izgaranjem. Uz to, arhitektura je mnogo jednostavnija, a koncept manje osjetljiv na habanje, prenosi automobili.ba
Nema zamjene katalizatora, filtera za ulje ili zrak, niti svjećica, razvodnih remena ili kvačila za zamjenu ili promjene ulja. Ono što vlasnike električnog automobila također zanima, pored nabavne cijene i potrošnje, jesu i troškovi održavanja. Ali koliko je to manje u usporedbi s motorom s unutrašnjim izgaranjem? Izašli smo na tržište i pronašli neke primjere marki za usporedbu. Iznenađenje je da su brojevi bili prilično različiti.
Ford ističe da kod svojeg potpuno električnog Mustanga Mach-E uštede od više od 60 posto tijekom pet godina u usporedbi s tradicionalnim benzinskim vozilima. Audi procjenjuje da su troškovi održavanja električnog automobila više od 40 posto niži od automobila s konvencionalnim gorivom.
Volkswagen ističe smanjenje troškova održavanja i popravaka za 35 posto, oslanjajući se na podatke njemačkog Instituta Für Automobilwirtschaft (IFA).
No, velik problem je visoka nabavna cijena električnih automobila, a i činjenica da je električna energija nerijetko poprilično skupa na punionicama u Europi. Tako je financijska prednost električnih automobila trenutno upitna.