Kampanju je vodio Paul Marciano, glavni kreativni direktor GUESS-a, a snimljena je kroz objektiv fotografkinje Tatjane Gerusove u Santa Monici, Kaliforniji. Kampanja prikazuje upečatljivu kolekciju fotografija koje ističu Jenniferinu ljepotu, a utjelovljuje klasični holivudski stil života s raspuštenom kosom i samouvjerenim pozama nasuprot kalifornijskim smirenim palmama i plažama u pozadini.
“Oduševljen sam što je Jennifer po drugi put glavna zvijezda Guess i Marciano kampanje. Jennifer nastavlja gurati granice u muzičkoj, modnoj i filmskoj industriji i predstavlja sve što GUESS djevojka jest – samouvjerena, senzualna i avanturistički orijentisana. Ova kampanja osvjetljava Jenniferine prirodne ljepote i prikazuje upravo zašto je slavljena kao istinska ikona. ” – Paul Marciano
„Kad god sarađujem s više ljudi pomislim koji lik mogu biti, igrati ili oponašati. Nadahnuće smo pronašli ovaj put u talijanskim filmskim zvijezdama iz 60-ih, Madone iz 80-ih te Sofiji Loren. Izuzetno je zabavno ući u lik i ostvariti to. ” – Jennifer Lopez
Odabrane modele iz proljetne GUESS kolekcije možete kupiti u prodavnici GUESS u Banja Luci – Delta planet, kao i multibrand radnji FASHION&FRIENDS na istoj lokaciji.