28. Maja 2022.

Jedna bočica parfema koji reklamira Džoni Dep se proda svake tri sekunde

Big Portal

Jedan korisnik sa Tvitera je preneo kako se bočica tog parfema, koja košta 160 dolara, proda svake tri sekunde. Korisnik je u objavi dodao: “To je preko 4,5 miliona dolara dnevno u prodaji.”

Džoni Dep sarađuju sa Diorom od 2015. Iz kompanije su rekli kako su ga odabrali za zaštitno lice prvog novog mirisa koji su izbacili nakon 10 godina zbog njegove “jedinstvene i autentične harizme, tetoviranih ruku i rokerskih narukvica”.

https://twitter.com/JohnPompliano/status/1529211042890498050

U komentarima na poslednju reklamu, koju je Dep snimio za “Sauvage” 2021. godine, ljudi su podržali to što Dior, za razliku od Diznija, nije odustao od saradnje sa Depom.

“Ovo je verojatno najpametniji potez Diora u poslednjih 10 godina”, “Dior je jedna od retkih kompanija koja je nastavila da sarađuje sa njim. Kupujem “Sauvage” samo zbog toga”, “Prvi put sam kupio ovaj parfem, samo zbog Džonija. Hvala Dioru što i dalje sarađuje sa njim”, samo su neki od pohvalnih komentara.

https://youtu.be/-oeZ0nFsExs

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare