9. Septembra 2019.

Je li zdrava i lijepa koža tajni adut za pronalazak posla?

Big Portal

U globalnom nezavisnom istraživanju koje je brend sproveo ispitano je više od 6.300 ljudi iz 100 zemalja, i koliko god kontroverzno to bilo, zapanjujućih 81% složilo se da privlačni ljudi lakše stvaraju poslovne veze dok samo 5% ispitanika vjeruje da je ljepota ništa drugo nego prepreka, a njih 14% smatra da privlačnost nema nikakav uticaj.

Kad su u pitanju intervjui, FOREO je otkrio koliku važnosti nosi prvi utisak, i to onaj vizuelni, a 39% ljudi priznalo je da su se našli u situacijama u kojima je njihov izgled direktno uticao na ponudu zaposlenja.  Ako pogledamo brojke, 28% ispitanika izjavilo je da su ponudu za posao dobili zahvaljujući svom izgledu, dok 4% smatra kako ponudu za posao nisu dobili radi suviše atraktivnog izgleda, a 7% ispitanika osjeća da su ih ocijenili kao nedovoljno atraktivne, što ih je na kraju koštalo poslovne ponude.

Pritisak da uljepšate svoje lice na intervjuu osjeća se na globalnoj razini, a 68% ispitanika priznalo je da nikada nije prisustvovalo intervjuu bez šminke. Zanimljivo je to da nakon što dobiju posao, samo 35% ispitanika svakodnevno nosi šminku na poslu, iako 71% ispitanika tvrdi da se našminkani osjećaju mnogo samopouzdanije.

Iznenađuje podatak da je 53% ispitanika priznalo da im ljudi djeluju pozitivnije na poslu kada su našminkani. S druge strane, 34% ljudi otkrilo je da su se osjećali osuđivano na radnome mjestu zbog lošeg tena i problema s kožom. A uticaj koji ljepota ima seže još i dalje. Uvjeravanje je jedna od najpopularnijih vještina 2019. godine prema Linkedinu i ključni je činilac profesionalnog uspjeha. Među hiljadama ispitanih, 65% ispitanika vjeruje da vas privlačnost zapravo čini uvjerljivijim u poslu. 

„U FOREU stalno tražimo mišljenja naših potrošača jer nam ono pomaže u stvaranju proizvoda koji u potpunosti mijenjaju beauty svijet. Je li lijepim ljudima lakše u poslovnom okruženju već je dugo aktuelno pitanje i budući da se bavimo ljepotom, željeli smo razgovarati s našom publikom i prikupiti njihova razmišljanja i iskustva”, kaže Dalia Fernandez, voditeljka za razvoj proizvoda FOREO Instituta. „Posebno je zanimljivo vidjeti kako zdrava i lijepa koža utiču na povećanje samopouzdanja. Kad izgledate dobro, osjećate se dobro i ovi podaci to potvrđuju. Uvidi koje smo stekli na regionalnim razinama širom svijeta su fascinantni i prikazuju kako se korporativna kultura, ponašanje i stavovi mogu značajno razlikovati zavisno o lokaciji i običajima”, izjavila je.

Index

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare