Gore pomenuti iznos ne uključuje donorski XK. U konkretnom slučaju samo je na obnovu osnove potrošeno oko 5000 radnih sati. Karoserija je sada aluminijumska, a izrađena je pod budnim okom Paula Howsea, koji je radio na brojnim McLarenima, navodi Index.hr.
Treba reći da restomod nije vizuelno identičan originalu. Linija krova je spuštena, a bokovi su sada još zakrivljeniji s još većim lukovima točkova. Pozadi su svetla i staklo nešto drugačije ukomponovani u siluetu vozila, dok dve cevi izduva zaokružuju utisak. U istom smeru ide enterijer izveden u kombinaciji kože i aluminijuma, ali fotomaterijal još uvek nije dostupan.
Sedišta su potpuno nova, a vlasnik uz zaštitni kavez dobija i gedžete poput infotainmenta, klime i električnih podizača stakala. Puno važnije je reći da je ispod poklopca obnovljeni 3.0 motor dostupan u verziji s 300 i 340KS, osetno više od originala.
Menjač je petostepeni, a diferencijal novi, baš kao i elementi oslanjanja s potpisom Bilsteina i Eibacha. Pomenimo i osetno moćnije kočnice s ventilisanim diskovima i četvoroklipnim čeljustima.
Prvi primerak je već u izradi, a slobodnih modela sve manje.
Izvor: Index.hr
Foto: Thomley Kelham