Izmišljeni influenseri na TikToku - Prate ih milioni, a oni ne postoje - BIGportal.ba
Mobilni svijet Tehnologija

Izmišljeni influenseri na TikToku – Prate ih milioni, a oni ne postoje

“Sydney”, plavokosa dvadesetogodišnjakinja koja živi sa sestrom i radi u službi za korisnike, kreacija je tima pisaca, jedne glumice i tehnološko-medijske kompanije pod nazivom FourFront.

U februaru je britanski tabloid Mirror objavio priču o TikTok videu u kojem se govorilo o “četiri najveća znaka opasnosti na aplikacijama za upoznavanje”. Njih je prezentovala kreatorka sadržaja po imenu @sydneyplus, koja je tvrdila da radi u korisničkoj podršci aplikacije za upoznavanje. Navedene “crvene zastave” uključivale su situacije u kojima muškarci stoje ispred otmenog automobila (verovatno ne sopstvenog), opisuju sebe kao “preduzetnika” ili imaju čudnu opsednutost svojom mamom.

Članak je bio tipična brzinski napisana internet objava koja opisuje aktuelne internet trendove, a kasnije ga je preuzeo i objavio New York Post. Jedini je problem bio što @sydneyplus nije radila u korisničkoj podršci, jer @sydneyplus zapravo ne postoji, preneo je portal The Vox.

https://www.tiktok.com/@sydneyplus/video/6972336415443127557?sender_device=pc&sender_web_id=7021771780540958214&is_from_webapp=v1&is_copy_url=0

“Sydney”, plavokosa dvadesetogodišnjakinja koja živi sa sestrom i radi u službi za korisnike, kreacija je tima pisaca, jedne glumice i tehnološko-medijske tvrtke pod nazivom FourFront.

Suosnivač je nekadašnji scenarista po imenu Ilan Benjamin, a kompanija je do sada lansirala 22 “priče”, od kojih osam traje od proleća. “U osnovi stvaramo univerzum likova u stilu Marvela, samo na TikToku”, kaže Benjamin. “Neki uspevaju, neki ne uspevaju – to je model televizijskog pilota u kojem ulažemo samo u one koji privuku pažnju i koje publika voli.”

Kompanija je dosad prikupila 1.5 miliona dolara od ulaganja. Sydney, Ollie i ostali likovi, poput Tije, koja otkriva da joj je dečko afrički plemić, i Chris, otac i vojni veteran, postoje unutar istog fikcionalnog svemira, što je FourFront dokazao zajedničkim Zoom eventom. Imaju ukupno 1.9 miliona pratilaca i 281 milon pregleda.

Iako je FourFront istrajan u tome da je većina njegove publike svesna da je ono što gledaju fikcija, to je gotovo nemoguće znati. “Uz sve što se dogodilo s QAnonom i alternativnim stvarnostima, važno je da smo naš univerzum učinili laganim i razigranim – bez mračnog sadržaja, a svaki od naših likova otvoreno je izmišljen”, kaže Benjamin.

Ipak, čini se da su gotovo svi komentari kao na pravim TikTok profilima. Ljudi daju savete i razmjenjuju reakcije i vlastita iskustva.

Iako je FourFront počeo da koristi hashtag #fictional u svojim videozapisima i reč “izmišljeno” u opisima likova, teško je očekivati da će korisnici kojima algoritam predloži njihov video to shvatiti, s obzirom na to da većina TikTokera u svojim objavama koristi nepovezane hashtagove kako bi stekla veću publiku, često s namerom birajući čudne opise kako bi se izdvojila iz gomile, zaključuje The Vox.

Kompanija takođe podstiče svoje pratioce da pišu svojim omiljenim likovima u zasebnu aplikaciju i “otključaju tajne”, koristeći jezik veštačke inteligencije.

Danas objavljeno

Problemi za Apple – iPhone 13 se sve manje traži, a nema ni dijelova

Vanja A

Google Cloud otkriva planove za proširenje infrastrukture

Vanja A

Pixel Watch bi mogao da stigne na proljeće 2022. sa dizajnom bez okvira i Fitbit elementima

Vanja A

Ostavite komentar