Isklešite trbušnjake uz pomoć – traka! - BIGportal.ba
Hrana i zdravlje

Isklešite trbušnjake uz pomoć – traka!

Trening sa suspenzijskim trakama može vam pomoći da isklešete trbušnjake čak i ako vam to nije bio početni cilj

Naučnici u Hong Kongu dokazali su da četiri vježbe s TRX trakama osmišljene da aktiviraju druge dijelove tijela mogu oblikovati trbušnjake. Uzmite TRX trake i probajte ih.

VJEŽBA 1:
UPOR S ABDUKCIJOM KUKOVA ima za primarni cilj jačanje GLUTEUSA i KUKOVA, a najsnažnije aktivirani mišići corea su VANJSKI KOSI TRBUŠNJACI.

VJEŽBA 2:
POTISAK S PRSA ima za primarni cilj jačanje PRSNIH MIŠIĆA i TRICEPSA, a najsnažnije aktivirani mišići corea su SIX-PACK.

VJEŽBA 3:
SUSPENDIRANO VESLANJE ima za primarni cilj jačanje LATISIMUSSA, SKAPULARNIH MIŠIĆA i BICEPSA, a najsnažnije aktivirani mišići corea su UNUTTAŠNJI KOSI TRBUŠNJACI, DIJAGONALNI TRBUŠNI MIŠIĆI i TRBUŠNJACI.

VJEŽBA 4:
PREGIB STRAŽNJIH LOŽA ima za primarni cilj jačanje STRAŽNJE LOŽE i GLUTEUSA, a najsnažnije aktivirani mišići corea su DONJI DIO LEĐA.

Danas objavljeno

Zaljubljenost ili nam želudac nešto signalizira?

Vanja A

Kako se riješiti ispucalih usana?

Vanja A

Recept za slatkiš iz serije Squid Game zaludio je internet

Vanja A

Ostavite komentar