Globalno tržišno učešće brenda je zabeležilo rast od 53% na godišnjem nivou tokom prvog tromesečja 2021. godine, uz ukupno tržišno učešće od 37 procenata (tokom istog tromesečja prošle godine, iPad je imao 30% tržišnog učešća).
Izveštaj ističe da su i Apple i Samsung imali koristi od smanjene konkurencije na tržištu tableta tokom 2020. godine. Dve kompanije su agresivno objavljivale i promovisale nove modele, dok su drugi proizvođači tableta smanjili ili prekinuli proizvodnju u ovom segmentu.
Pored Apple-a i Samsunga, Lenovo je takođe zabeležio rast isporuke tableta u odnosu na prvo tromesečje 2020. Učešće komanije Huawei je imalo pad od 11% i kompanija je tokom prvog tromesečja ove godine imala tržišno učešće od svega pet procenata.
Kada je u pitanju Apple, svi kompanijini modeli tableta su ostvarili dobre rezultate, a najblje je prošao osnovni iPad model. M1 iPad Pro je takođe dobro prihvaćen od strane korisnika, ali je napomenuto da je na isporuku ovog modela dosta usticala nestašica čipova.
Izvor: WCCFTech