Nakon ekskluzivnih postova i Reels video snimaka, ova kompanija rešila je da svojim korisnicima olakša i onlajn kupovinu. Kako navodi krovna kompanija Meta, korisnici u Sjedinjenim Američkim Državama moći će da naručuju željenu robu i prate njen status dostave kroz Instagram instant poruke.
Koje nove funkcionalnosti Instagram sprema?
Već u ovom trenutku mnoge male firme koje se bave prodajom raznoraznih stvari, od odeće i obuće do suvenira i personalizovanih predmeta savršenih za poklon, koriste poruke integrisane u aplikaciju Instagram kako bi komunicirali sa svojim mušterijama i dogovorili se oko zaključivanja kupovine. Međutim, ova društvena mreža planira da, za početak u SAD-u, a potom i u drugim regionima širom sveta, uvede napredne opcije za kupovinu unutar same aplikacije.
Naime, ideja je da će sada kupci i mali biznisi moći da direktno obavljaju kupoprodajne transakcije direktno iz aplikacije, tačnije kroz integrisani sistem direktnih poruka, a bez potrebe da se priznanice i uplatnice dostavljaju posredstvom drugih aplikacija. Pored toga, Instagram će kupcima omogućiti da iz svoje aplikacije prate status svoje pošiljke i time publici predstave “all-in-one” rešenje za šoping.
Zašto akcenat na olakšanoj kupovini?
Jednostavno je – Intagram već i jeste društvena mreža koja je u velikoj meri okrenuta promociji i kupovini proizvoda. Svi znamo kako influenseri zarađuju novac u zavisnosti od svoje popularnosti i proizvoda koje reklamiraju, a sada će i kupci dobiti pojednostavljeno iskustvo kupovine unutar ove društvene mreže.
Naravno, u srži svega je i novac i povećani potencijal zarade kroz najverovatnije mali procenat koji će ova društvena mreža uzimati od svake transakcije umesto da to rade druge neophodne aplikacije. Za sada još uvek nije poznato kada će tačno ova opcija da se pojavi, ali ako je suditi po najavi Marka Zakerberg, kupci iz Sjedinjenih Američkih Država neće morati dugo da čekaju.
Benchmark.