23. Marta 2021.

Instagram je aplikacija koja deli najviše korisničkih podataka sa drugim kompanijama

Big Portal

Instagram takođe koristi i 86% podataka korisnika kako bi mu prodavao više proizvoda iz Facebook grupacije i isporučivao relevantne reklame drugih kompanije. Na drugom mestu ove liste nalazi se Facebook. S druge strane se nalaze aplikacije, kao što su Signal, Clubhouse i Netflix, koje ne dele korisničke podatke i ne koriste ih u marketinške svrhe.

pCloud je svoju analizu zasnovao na podacima iz novih pravila privatnosti App Store-a, a istraživanje pokazuje da Instagram i Facebook dele najviše korisničkih podataka sa eksternim kompanijama, a takođe ih u velikoj meri koriste za sopstvene marketinške potrebe.


Prema ovom izveštaju, Signal, Netflix, Clubhouse, Skype, Microsoft Teams i Google Classroom uopšte ne prikupljaju podatke, što ih čini najsigurnijim aplikacijama na App Store-u. Takođe, aplikacije BIGO, LIVE i Likke su izlistane među 20 najsigurnijih, a prikupljaju samo dva procenta ličnih podataka korisnika.

Kao što je pomenuto, Instagram deli 79% podataka sa drugim kompanijama i koristi 86% podataka za marketinške potrebe grupacije. Facebook je na drugom mestu, a deli 56 procenata podataka sa drugim kompanijama. LinkedIn i Uber Eats su izlistani da dele 50% podataka eksternim kompanijama, dok YouTube šalje 42 odsto podataka drugim kompanijama. Na kraju, tu je i eBay, za koji pCloud tvrdi da prati i prodaje 40% ličnih podataka korisnika. Zanimljivo je da se Amazon našao veoma nisko na ovoj listi, sa minimalnim praćenjem za sopstvene marketinške potrebe, a kompanija ne deli podatke sa drugima.

Izvor: Independent

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare