26. Maja 2019.

Igrom do “zelenijeg” Marsa

Big Portal

Tako se zaplet igre ne vrti samo oko putovanja i dolaska na Mars, već i oko strategija za preživljavanje kada se tamo jednom stigne. Izgradnja civilizacije podrazumeva mesto koje je podobno za život, pa igrači mogu da sakupljaju neophodne resurse, te grade naselja za ljudske kolonije, što im omogućava da rakete šalju natrag na Zemlju kako bi sa sobom donele još stanovnika. Igra kreće od ideje da je na Marsu sve teže, pa peščane oluje ugrožavaju naselja, radijacija utiče na DNK novih stanovnika, dok nedostatak atmosferskog pritiska ugrožava unutrašnje organe. Igrači svojim odlukama utiču na tok igre, pa baš kao i u realnosti svaka odluka ima svoje posledice, te, na primer, preterana emisija štetnih gasova utiče na formiranje oblaka iz kojih padaju kisele kiše, koje dalje pogoršavaju kvalitete zemljišta.

Da bi bili uspešni u igri, igrači bi trebalo da znaju šta je to „teraformiranje“, a ukoliko ne znaju tu su tutorijali da im objasne da se radi o hipotetičkom procesu prilagođavanja drugih nebeskih tela za ljudski život, koji podrazumeva četiri elementa: formiranje atmosfere, podobnu temperaturu, vodu i vegetaciju. Iako igra omogućava razmišljanje o scenarijima po kojima bi Mars u budućnosti mogao da postane zgodan za život, verovatno će proći mnogo vremena dok to ne postane mogućnost, ako ikada i postane.

Izvor: Engadget

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare