Pa ipak, američka Nacionalna agencija za bezbednost saobraćaja (NHTSA) naložila je kompaniji Rolls-Royce da pozove na vanredni servis 442 primerka modela Phantom zbog potencijalne fabričke greške.
Kako izveštava NHTSA, u određenim uslovima ekran multimedijalnog sistema neće projektovati sliku sa zadnje kamere. U izveštaju se navodi da, kad je vozilo otključano ili su vozačeva vrata otvorena, postoji mogućnost da mehanizam centralnog ekrana (Central Information Display – CID) ne odradi svoju funkciju kako je predviđeno.
To dovodi do netačne pozicije ekrana, pa slika neće biti vidljiva i sistem pomoći pri parkiranju biče beskoristan.
Uzrok problema je neispravan softver, pa će jedan apdejt biti dovoljan za otklanjanje problema. O tome će vlasnici biti obavešteni i pozvani u servis jer Phantom nema mogućnost online apdejtovanja.
Do tada, vozači će morati da se oslone na dobre stare parking senzore i zvučne signale koji će im omogućiti da ovaj gabaritni automobil parkiraju bezbedno i bez ogrebotina.
Opozivom su obuhvaćena 442 Rolls-Royce Phantoma proizvedena od 2019. godine.