30. Juna 2020.

I kanadske kompanije bojkotuju Fejsbuk: Može li gigant da izdrži pad oglašavanja?

Big Portal

Razlog je odbijanje ove kompanije da preduzme mere protiv sirenja sadržaja mržnje na svojoj platformi.

Kanadske kompanije Lululemon, MEC i Arc'teryx, povlače svoje plaćene oglase sa Fejsbuka i pridružuju se bojkotu koji su već podržali Koka-Kola, Majkrosoft, Ford motors i još mnogi drugi.

Razne grupe za građanska prava, uključujući Ligu protiv klevete i Nacionalnu asocijaciju za unapređenje života “obojenih” ljudi, kažu da Fejsbuk nije učinio dovoljno da spreči rasističke, lažne i opasne sadržaje na svojoj platformi. Takođe su razočarani što je kompanija dozvolila svojim korisnicima da pozivaju na nasilje protiv demonstranata koji se bore za rasnu pravdu nakon smrti nekoliko crnaca.

Bojkot ovih kompanija je značajan, jer su prihodi Fejsbuka od oglasa prošle godine iznosili skoro 69,66 milijardi američkih dolara. Nakon što su brendovi poput Verajzona, Edi Bauera, Levi Strausa i Co. i Mozile povukli svoje oglase sa Fejsbuk platforme, njegove akcije su u petak skliznule 8,3 posto, na 216,08 dolara, što je najveći pad u tri meseca.

Nedavni pad akcija izbrisao je 56 milijardi američkih dolara od tržišne vrednosti Fejsbuka i 7,2 milijarde dolara neto imovine osnivača Marka Cukerberga.

B92

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare