4. Novembra 2022.

I Brazilci u banjalučkom dajaku

Big Portal

S obzirom na to da je sezona dajak čamca završena, kako on navodi, može se reći da je mnogo veća potražnja kako za obukom, tako i za vožnjama ove godine.

“Zanimljivo je to što je bilo dosta više stranaca ove godine, kako iz susjednih zemalja tako i iz Francuske, Njemačke, Austrije, Brazila i Turske”, naglasio je Zamolo.

Dodaje da su to neuobičajeni turisti na ovim prostorima i da ga je ova činjenica prijatno iznenadila.

Što se tiče novog video-spota, koji je premijerno objavljen 1. novembra na YouTube kanalu “Klub budni”, kako kaže Zamolo, svaka promocija je značajna za klub, pa tako i ova.

“Spot je sniman od jutarnjih časova pa je nastavljeno cijeli dan i mislim da izgleda dosta dobro, ja sam zadovoljan”, potvrdio je on.

Prema njegovim riječima, svaka reklama gdje se pojavljuju motivi čamaca i Vrbasa dobro su došli kako za Banjaluku, tako i za klub.

“Ove godine je dajak čamac promovisan u većoj mjeri”, naveo je Zamolo.

Kako on pojašnjava, samim otvaranjem pristaništa uozbiljio se dajak čamac kao simbol grada i zauzeo je posebno mjesto u Banjaluci.

“Kako su izgradnja i otvaranje dajak pristaništa bili dobro medijski propraćeni, tako su i, na svu sreću, građani mnogo više zainteresovani, ali i stranci”, pojasnio je on.

Dodaje da je bilo onih koji nikada nisu čuli za dajak čamac.

“Međutim, kroz ovu godinu, a kako se više pisalo i govorilo o dajak čamcu i kako je napravljeno pristanište, oni su u velikoj mjeri naučili i saznali nešto više o čamcu, njegovoj simbolici i poziciji u Banjaluci”, zaključio je Zamolo.

Dodaje da rijetko ko sada može reći da ne zna šta je dajak čamac i gdje se nalazi, te na koji način se vozi.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare