Dan je to posvećen sportskoj N liniji korejskog proizvođača tokom kojeg se javnost upoznaje s novostima koje sprema sportski N odjel.
Sudeći po prikazanom, u N odjelu su bili vrijedni i što je bitno, fokusirali su se na električne pogone.
Hyundai je tako potvrdio N izdanje modela Ioniq 5, a vrlo vjerovatno nam stiže i N verzija netom predstavljenog Ioniqa 6.
I dok čekamo iduću godinu i električni N model, Hyundai je odlučio pokazati čak dva koncepta. To su N Vision 74 i RN22e, automobili koji se estetski bitno razlikuju.
Prvi je svojevrsna inkarnacija modela Pony iz 1970-ih koji je dizajnirao Giorgetto Giugiaro, dok RN22e realno predstavlja sportsku inačicu netom predstavljenog Ioniqa 6 te je samim time ozbiljan kandidat za proizvodnju.
Krenimo redom. Reinkarnirani Pony Coupe je hibrid, ali bez pogona na fosilna goriva.
![FOTO Hyundai je vratio legendarni Pony - Index.hr](https://ip.index.hr/remote/bucket.index.hr/b/index/galleries/101657/f8a78d52-42c1-48e6-b60e-8b0be48c65e9.jpg)
On ima klasičan baterijski pogon kojem se pridružuje pogon na gorive ćelije. Ukupno raspolaže s čak 680 KS i 900 Nm, a pojuri do 250 km/h. Zahvaljujući dodatnom pogonu na vodonik s baterijom od 62.4 kWh nudi doseg veći od 600 km.
RN22 pak ima klasičan pogon s baterijom kao izvorom pogona.
Dolazi iz Kijinog modela EV6 GT (585 KS i 740 Nm), a glavne razlike donosi u unaprijeđenom torque vectoring sistemu, smanjenoj masi i potentnijim kočnicama.
Posljedica su daleko uvjerljivija vozna svojstva.