Dan je to posvećen sportskoj N liniji korejskog proizvođača tokom kojeg se javnost upoznaje s novostima koje sprema sportski N odjel.
Sudeći po prikazanom, u N odjelu su bili vrijedni i što je bitno, fokusirali su se na električne pogone.
Hyundai je tako potvrdio N izdanje modela Ioniq 5, a vrlo vjerovatno nam stiže i N verzija netom predstavljenog Ioniqa 6.
I dok čekamo iduću godinu i električni N model, Hyundai je odlučio pokazati čak dva koncepta. To su N Vision 74 i RN22e, automobili koji se estetski bitno razlikuju.
Prvi je svojevrsna inkarnacija modela Pony iz 1970-ih koji je dizajnirao Giorgetto Giugiaro, dok RN22e realno predstavlja sportsku inačicu netom predstavljenog Ioniqa 6 te je samim time ozbiljan kandidat za proizvodnju.
Krenimo redom. Reinkarnirani Pony Coupe je hibrid, ali bez pogona na fosilna goriva.
On ima klasičan baterijski pogon kojem se pridružuje pogon na gorive ćelije. Ukupno raspolaže s čak 680 KS i 900 Nm, a pojuri do 250 km/h. Zahvaljujući dodatnom pogonu na vodonik s baterijom od 62.4 kWh nudi doseg veći od 600 km.
RN22 pak ima klasičan pogon s baterijom kao izvorom pogona.
Dolazi iz Kijinog modela EV6 GT (585 KS i 740 Nm), a glavne razlike donosi u unaprijeđenom torque vectoring sistemu, smanjenoj masi i potentnijim kočnicama.
Posljedica su daleko uvjerljivija vozna svojstva.