Sudeći po lokalnim izveštajima i industrijskim izvorima, Hyundai je zaustavio razvoj novih dizel motora u kasnijoj fazi protekle godine. Korejci više neće razvijati nove dizel motore, mada će biti lansirane delimično revidirane verzije postojećih modela.
R motori za SUV/krosovere poput Santa Fea i Tucsona, kao i V agregati za manje automobile kao što su Accent i Kia Soul, ubrajaju se, između ostalih, u dizel jedinice koje je razvio korejski proizvođač.
Benzinci, s druge strane, nastaviće da budu razvijani kao esencijalni deo hibridnih i „plug-in“ hibridnih vozila.
Najnoviji potez Hyundaija u suštini je refleksija onoga što rade i drugi proizvođači automobila, od kojih su mnogi i ranije ukinuli razvoj dizel motora, a neki ih čak izbacili iz ponude.
Volvo, jedna od prvih kompanija koje su tako postupile, 2017. je najavio da će stopirati razvoj dizelaša. Volkswagen je 2018. saopštio da će prestati s razvojem svih SUS motora do 2026., dok Fiat Chrysler takođe izbacuje dizel iz ponude za putničke automobile do 2022.
Hyundai Motor ima za cilj da ostvari tržišno učešće od osam do 10 odsto na svetskom tržištu električnih automobila do 2040. U prvom kvartalu ove godine treba da lansira Ioniq 5, prvi EV koji će počivati na namenskoj E-GMP platformi.