Koncept SEVEN otvara novo poglavlje za Hyundaijev električni podbrend IONIQ.
Kako kažu u toj kompaniji, SEVEN je takođe jasan prikaz Hyundaijeve posvećenosti ugljeničnoj neutralnosti do 2045. godine.
SUV je izrađen na globalnoj modularnoj mehaničkoj platformi za električna vozila (Electric-Global Modular Platform, E-GMP) Hyundai Motor Grupe.
Veliki međuosovinski razmak i ravan pod E-GMP platforme omogućavaju potpuno novu klasu vozila koja kupcima nudi nova iskustva, objašnjava proizvođač.

Koncept SEVEN ima aerodinamički čistu siluetu koja se razlikuje od tipičnog SUV-a.
Nešto niži prednji deo poklopca motora, aerodinamična linija krova i izduženo međuosovinsko rastojanje odudaraju od tradicionalnih SUV vozila sa SUS motorima.
SEVEN se po mraku ističe IONIQ specifičnim LED svetlima, kako napred, tako i pozadi.

Prioritet dizajna enterijera koncepta SEVEN je u prostranosti koja nudi veću slobodu pokreta i udobnost.
Ravan pod omogućava alternativu tradicionalnom rasporedu sedenja po redovima, a zahvaljujući odsustvu centralnih stubova i vratima koja se otvaraju u suprotnim smerovima, pristup putničkoj kabini je znatno olakšan.
Unutrašnjost je posebna priča, s obzirom da je dizajnirana kao omanja dnevna soba.

Hyundai je na ovom konceptu prikazao i svoju viziju buduće autonomne mobilnosti.
Naime, umesto volana vozačevo sedište ima upravljačku palicu koja je skrivena kada se ne koristi, a sudeći po koncepciji enterijera, predviđeno je da se koristi samo po potrebi – vozilom će uglavnom upravljati kompjuter.
Inače, raspored sedenja može se prilagoditi u zavisnosti od načina vožnje – bilo da je za “upravljačem” vozač ili kompjuter.

Hyundai tvrdi da SEVEN ima zavidan radijus kretanja kao i ultrabrzo punjenje baterije, pružajući iskustvo vožnje prilagođeno potrebama kupaca.
Autonomija u vožnji iznosi preko 480 km, a sa punjačem od 350 kW, baterija se može napuniti od 10 do 80 procenata kapaciteta za oko 20 minuta.