8. Augusta 2022.

Hyundai potvrdio: Gasi se Veloster

Big Portal

Nije da ćemo liti suze za bizarno dizajniranim automobilom o kojem bismo razmišljali samo da nam dođe u ruke u N verziji sa 280 KS, koja je u Americi čak osvojila titulu Road & Track Performance Car of the Iear za 2020.

A čak i tada treba da zažmurimo pre nego što sednemo za volan. Ipak, treba im odati priznanje za upornost, jer je reč o drugoj generaciji čudnog kompaktnog kupea koji ima jedna bočna vrata na strani vozača i dvoja na suprotnoj strani.

Ne, ne možete dobiti drugi sa leve strane čak ni uz doplatu. Prema izveštaju, Hyundai Motor Company u potpunosti odbacuje ime Veloster kako bi napravila mesta za sledeću generaciju Kone u svojoj liniji i proizvodnim pogonima, kao i da bi u svoj dom stavila novu i odličnu Elantru N, poznatu i kao Avante N.

Nestanak Velostera usledio je nakon najave ranije ovog meseca da će originalni hečbek Ionik takođe okončati svoj „život“ u julu.

Hyundai trenutno proizvodi isključivo Veloster N, dok se standardna verzija već neko vreme ne nudi na jednoj od proizvodnih linija Hyundaijeve fabrike Ulsan 1 u kojoj se sklapa Kona.

Sa dolaskom nove generacije sledeće godine, smrt Velostera trebalo bi da da vetar iza uspešnijeg modela. Kao prirodna selekcija. Nakon što je Hiundai prošle godine predstavio Elantru N, naklonost tržišta – kako lokalnog tako i globalnog – preovladala je na strani limuzine u odnosu na Veloster N.

I tako loša prodaja je dodatno opala, što je sasvim razumljivo jer su ova dva automobila po pitanju performansi i performanse se preklapaju (oboje od 2.0 Turbo GDI motora ekstrakt 280 KS), dok atraktivna velika sportska limuzina nije ni četiri procenta skuplja od nikad shvaćenog kupea.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare