22. Jula 2019.

Hyundai osvaja tržište SAD

Big Portal

Južnokorejski proizvođač automobila Hyundai Motor najavio je zaokret u prodaji na američkom tržištu i proširenu paletu sportskih terenskih vozila, nakon što je prijavio najveći rast kvartalnog profita u sedam godina.

Hyundai sada predviđa da će njegov udeo na tržištu SAD početi ponovo da raste od ove godine i da će na kraju 2019. iznositi 4,2 odsto u odnosu na prošlogodišnjih 3,9 odsto, dok će prodaja modernizovanog Palisade SUV-a početi u drugoj polovini tekuće godine, prenosi agencija Rojters.

Cilj kompanije je da njen udeo na američckom tržištu bude 5,2 odsto do 2023. godine.

Solidne performanse Hyundai ja kako na domaćem, tako i na američkom tržištu su u tri meseca zaključno sa junom pomogle da se kompenzuje pad prodaje u Kini, gde su usporavanje privrede, trgovinski rat sa SAD i nedostatak konkurentnih modela, naveli tog proizvođača da ranije ove godine obustavi proizvodnju u svojoj najstarijoj fabrici.

Da bi očuvao zamajac u SAD, svom najvećem prekomorskom tržištu, Hyundai planira da poveća udeo SUV vozila u svojoj prodaji na američkom tržištu na 67 odsto 2023. godine sa planiranih 51 odsto za tekuću godinu.

Neto profit Hyundai ja je u periodu april-jun porastao za 31,2 odsto na 919,3 milijarde vona (780,44 miliona dolara), što je tek nešto ispod tržišne procene, ali i dalje najveći procentualni rast kvartalne dobiti od prvog tromersečja 2012. godine.

Operativni profit je porastao za 30,2 odsto, dok su prihodi povećani za 9,1 odsto, navodi se u saopštenju kompanije.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare