Sve dok električni automobili ne postanu pristupačniji i upotrebljiviji, Hyundai će nastaviti da radi na motorima sa unutrašnjim sagorevanjem.
CarExpert je imao priliku da razgovara sa Hyundaijevim izvršnim tehničkim savetnikom Albertom Birmanom.
Birmana su pitali o budućnosti SUS motora, a odgovor je bio poprilično iznenađenje.
“Nastavljamo sa sledećim generacijama motora sa unutrašnjim sagorevanjem i pripremama za strože emisije izduvnih gasova. Nemamo drugog izbora. Mislim, mi ne odustajemo od SUS motora, mi smo globalni igrač. U nekoliko regija sveta nema dostupne infrastrukture za električna vozila.”
Ovo je situacija o kojoj se sve više govori – nije svaka regija u svetu spremna za EV revoluciju i stopa usvajanja električnih vozila uveliko varira od zemlje do zemlje. Iako neke države u SAD i neke zemlje u Evropi i Aziji ulažu milijarde u EV infrastrukturu, postoje druge zemlje i čitave regije koje još nisu ni počele da postavljaju punjače.
Sve dok električni automobili ne postanu pristupačniji i upotrebljiviji, Hyundai će nastaviti da radi na motorima sa unutrašnjim sagorevanjem.
Hyundai očigledno razvija i novu generaciju motora za Evropu, koji će ispuniti stroge Euro 7 norme.
B92.