18. Oktobra 2021.

Hyundai modna kolekcija

Big Portal

Hyundai Motor Company pokrenula je već treću godinu za redom projekat pod nazivom „Re: Style“. U pitanju je modni projekat koji koristi materijale odbačene tokom procesa proizvodnje automobila i na taj način podržava održivu ekološku proizvodnju izvan automobilske industrije.

Re: Style 2021 je predstavljen u Seulu i Parizu putem partnerstva sa odabranim modnim prodavnicama L’Eclaireur i Boontheshop. Jedinstvena saradnja tri kompanije naglašava sve veću posvećenost Hyundai Motor kompanije ekološki prihvatljivoj proizvodnji, kreativnim umetnicima i ekološki svssnim potrošačima. Konkretno, partnerstva Hyundai Motora sa L’Eclaireurom i Boontheshopom odražavaju zajedničku posvećenost ove dve modne kompanije ekološki prihvatljivoj proizvodnji lako dostupnih i nosivih modnih artikala.

„Trećom ovogodišnjom proslavom Re: Style -a, Hyundai Motor Company nastavlja svoju posvećenost olakšavanju napretka čovečanstva “, što je vizija i cilj našeg brenda,“ rekao je Thomas Schemera, globalni direktor marketinga i šef odeljenja za korisničko iskustvo kompanije Hyundai Motor Company. „Postepeno pojačavamo saradnju sa različitim industrijama širom sveta kako bismo uspostavili održivu budućnost. Re: Style 2021 je jedan od njih, i nadamo se da će ovaj projekat poslužiti kao pokretač mladim potrošačima širom sveta da shvate značaj proizvodnje iz recikliranih izvora,način na koji ove materijale možemo kreativno i praktično ponovo koristiti. i značaj ovih materijala za naše zajedničko okruženje

U online i offline prodavnicama L’Eclaireur-a i Boontheshopa, dvanaest modnih artikala koji se sastoje od jakni, dukserica, dukserica sa rajsfešlusom, kratkih pantalona i dugih pantalona u prodaji su u ograničenim količinama. Oflajn prodavnice rade dve nedelje od 14. do 28. oktobra, dok prodavnice na mreži (URL ONLINE SHOPS: leclaireur.com, sivillage.com) rade četiri nedelje do 10. novembra.

Materijali iz Ioniqa 5

Za ovogodišnji Re: Style korišćeni su materijali iz proizvodnje automobila, poput vazdušnih jastuka i pojaseva. Osim toga, korišćeni su i ekološki prihvatljivi materijali ugrađeni u Hyundai Ioniq 5, poput Bio PET-a i recikliranih vlakana, čime se naglašava upotrebljivost i demonstrira potencijal za upotrebu biomaterijala u modi i šire.

„Kao kompanija zadužena za distribuciju mode, uvek smo bili zabrinuti zbog uticaja odbačenih odevnih materijala na našu planetu Zemlju“, rekao je Michael Hadida, izvršni direktor L’Eclaireur a. „Dakle, ponovnom upotrebom korišćenih delova iz proizvodnje automobila i usmeravanjem ostvarene dobiti u druge projekte, nadamo se da ćemo stvoriti uspešan ciklus održivosti i jedinstveno doprineti spasavanju naše planete.“

DJ Kim, izvršni direktor BoontheShopa: „Veoma je značajno učestvovati u ovoj kreativnoj saradnji sa Hyundai Motor Company. Nadamo se da će Re: Style 2021. izazvati novo interesovanje i zajedničko razumevanje današnjih svesnih potrošača o njihovim odlukama o kupovini koje uzimaju u obzir holističku prirodu našeg zajedničkog okruženja.

Prihod od prodaje ovih artikala otići će u različite održive projekte Hyundai Motora. Pri tome, L’Eclaireur i BoontheShop će se zajednički pridružiti projektu. Pogledajte Hyundai video sa glumicom Doonom Bae, glumcem KioHwan Kooom i virtuelnim influenserom Shuduom. Oni nose Re: Style odeću koja naglašava viziju i filozofiju kampanje.

Vrelegume.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare